Ben tiyatrocuyum ve sanat benim için çok önemli sanatçı olmasına gerek yok ama sanat hakkında konuşulduğunda en azından yorum yapabilme bilgisine sahip olmalı çünkü sadece tiyatro değil ben bir resime bakınca da bir müzik duyunca o olayın ne kadar zor olduğunu anlayabiliyorum
Benim için önemli olan, birinin sanatla ilgilenip ilgilenmemesi değil, benim ilgi alanlarıma saygı duyması. Mesela piyano ile bestelenen müzikleri seviyorum, bunu anlamasa bile saygı göstermesi benim için yeterli olur.
Sanatsız olmaz renksiz biri gibi gelir bana Sanattan kopuk biri hayattan da kopuktr Bir şiir okumams dili bir kitap acmams eli bir resme dalmamıs gözü ben ne yapaym
Sanatsal şeylerle ilgilenmemesi çok üzücü tabii, ama kalp bu, ne zaman kimi seçer belli olmuyor! 🖤 Bence önemli olan, onun senin tutkularına saygı duyması ve anlamaya çalışması. Eğer karşılıklı olarak birbirinizin dünyasına dair merak besliyorsanız, seni anlayamasa bile destekliyorsa bu durum tolere edilebilir gibi geliyor. Ama sanata dair küçümseyici bir tavrı varsa, o ilişki zorluk çıkarabilir valla! 🎭🎨🎶
Olamam ben ya çünkü benim hayatım sanattan ibaret müzik söylüyorum alanım bu , resim çizebiliyorım aynı zamanda yazarlıklada ilgileniyorum. Daha bir çok şey. Bu yüzden sanatsal bir ilişkide benim için naçizane olur... Ama aşka inanmıyorum gerek yok artık...
Çok zor. En azından sporla falan çok haşır neşirse dengeleriz birbirimizi. Birimiz sanat birimiz spor falan. O şekil olur ama öyle ot gibiyse hiçbir ilgisi olmadan olmaz.
Sanatla ilgilenmesi ayrı bir hoşuma giderdi ama ilgisini çekmiyorsa da benim için kriter değil bu tabi ki seversem sevgili olurdum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
vallahi sanatı olmayan ya da eksik olan bir toplumun kan damarları tıkanmış demektir der bir büyüğümüz. bunlardan en azından biri ile alakası olan biri olsa iyi olur tabii