Toplum olarak anadilimiz olan Türkçe’ye ne kadar hakimiz sizce? Halkın yüzde kaçı anadilini yazım hatası yapmadan kullanabiliyor?

Herkes edebiyatçı gibi yazmak zorunda değil tabii ama az da olsa dilimizi kullanmayı bilmemiz gerekmiyor mu? Özellikle herkesin akşama kadar sosyal medyada yazıştığı böyle bir dönemde…
Toplum olarak anadilimiz olan Türkçe’ye ne kadar hakimiz sizce? Halkın yüzde kaçı anadilini yazım hatası yapmadan kullanabiliyor?
Cevapla