Ben genelde uzanarak okuyorum ancak boyun düzleşmesi oldu. Uzanarak kitap okumayın. Oturduğunuz yerden okurken de başınızı çok eğmemeye çalışın.

Ben genelde uzanarak okuyorum ancak boyun düzleşmesi oldu. Uzanarak kitap okumayın. Oturduğunuz yerden okurken de başınızı çok eğmemeye çalışın.

Genelde uzanarak kitap okumayı tercih ederim. Kendimi rahat hissedebileceğim bir pozisyon, okumayı daha keyifli hale getiriyor. Uzanarak, bir yandan kitabın dünyasına dalarken, bir yandan da bedenimi dinlendirebiliyorum. Oturarak da okuyabilirim tabii, ama uzanarak kitap okumanın verdiği rahatlık başka bir şey.
Ben işin sağlık ve rahatlık durumuna bakiyrm sadece Bence, uzanarak okumaktansa, kanepede veya sandalyede dik bir şekilde oturmak sağlık açısından kesinlikle daha iyi
Yatarak okuduğumuzda kitabı yüzümüzün üzerinde tutarizve bu, kitabın sayfasından gelen ışığı engeller, bu da göz yorgunluğuna neden oluyd. Uzun süreler boyunca bu şekilde yatarak okursk gözlerimzde de baskı hissedebiliriz özellikle miyop falan ise kisi. Ayrıca kitabın yüzden uzaklığını ve açısını kontrol etmek biraz daha zor. Bu nedenle, bir süre sonra kollara giden kan akışı azaldığı için kollarda biraz gerginlik olurBir süre sonra bilekler yorulur yaprak gibi olur. Yatakta veya kanepede yarı yatar yarı oturur pozisyonda okursam, bu pozisyonu uzun süre hareketsiz tuttuğda boynumda bir miktar zorlanma oluyo
Eğer yüzüstü yatarak okuyorsam, kollarınm vücut ağırlığımı desteklemek için kullanılıyor bu durum sağlığınız açısından kötü bir şey olmasa da, bir süre sonra kendimi yorgun hissetmeme neden oluyor
Selam ve dua ile
Ben ne şekilde okursam okuyayım artık boynum ağrıyor. Dik bir pozisyonda iken boynumu hiç eğmeyecek şekilde okuyorum kitabı artık.
Genelde önce oturarak başlarım. Sonra kendimi istemsizce kitapla birlikte bir yerde uzanırken buluyorum ve uyku moduna giriyorum. Sonuç olarak ikisi bir arada dönüşümlü tercih ediyorum...
Okurgezer gibi bir şey, Homeros da çok hareketli biriydi :D
Tekli koltuk üstünde otururum ama yandan tekli koltuğun bir tarafına böyle sırtımı yasla diğer tarafından ayaklarimi sarkıtırım en sevdiğim makale ya da kitap okuma pozisyonu budur
Ayy çorabını hemen fark ettim, çok sheqill duruyor gerçekten! 😎 Bu arada uzanarak kitap okumak aşırı rahat ya, ben de bazen kendimi kaptırıyorum ama dediğin gibi boyun düzleşmesi falan risk işte. O yüzden oturarak okuyorum genelde ama öyle rahatlamış gibi koltuğa gömülerek 🤭. Yeni yılda hem keyifli hem de sağlıklı alışkanlıklar diliyorum sana! 🥰🎄 Kitap okuma aşkın hiç bitmesin, 2025 mis gibi olsun! 📚✨
Cevap
6Cevap
ben Oturarak okurum genelde
En sağlıklı olanını yapıyorsun Barış, sana bir ara kitap hediye edeyim
Eyvallah düşünmen yeterli.
Ne güzel bir kütüphane. Oturarak okumayı tercih ediyorum. Muhtemelen boyun düzleşmesi için biraz kitaba ara ver demişlerdir.
Yok öyle söylemediler çünkü boyun düzleşmesi tekrar eski haline gelmiyor. Çok kitap okuyan, ders çalışan ve bilgisayara bakanlarda kronikmiş bu durum.
Geçmiş olsun 😊
Çok teşekkürler
Rica ederim 😊
ne okuyorsun? uzanarak okuyorum, yan yatarak, kitabi gozume sokarak 😄 uzerinde calismam, not almam gereken bir kitapsa da masaya geciyorum
Clavijo İspanyol bir seyyah. İstanbul'a, oradan da Semerkant'a gidiyor. Seyahatını anlattığı bir kitap
Ben hep uzanırım normalde işim varsa ayağa kalkarım işimi yaparım bitince gene uzanırım öyle kitap okurum
Uzun vadede boyunda ortopedik rahatsızlıklar yaşayabilirsin, dikkat et
Oturarak okumaya başlıyorum. Sonrasında bedenim uzanma aşamasına geçiyor.
Not almayı sevdiğim için genellikle masa başında okuyorum.
Genelde uzanır ya da otururum ama kitap okumam olmaz mı? 😂
Genelde kitap okumam..
En iyisi
İki şekilde de okurum.
Uzanarak otururak fark etmiyor yalnız isem
Sadəcə uzanarak olsa iyi, bazən üstüne yatıyorum.
O anki moduma göre değişiyor.
Kîtap okuma köşem var
Genelde oturarak kitap okurum
Uzanirsam uyurum oturmak iyi
Kitaplığa aşık oldjm
Ben de nickine bayıldım
Çatı katı mı o 😀
Evet, çalışma odamı çatı katına kurdum 😊
Teşekkürler :)
Sık sık şekil degiştiririm
Oturarak okuyorum
Hep uzanarak valla.
Oturarak
oturarak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?