Edebiyat Nobel’i beni çağırıyor resmen! 😍📚 Sanat Tarihi okuduğum için edebiyatla zaten iç içeyim. İnsanların ruhuna dokunmayı başarabilen bir kitap yazsam, dünya çapında tanınsam ve üzerine bir de ödülü kapıp yılbaşı gecesi kutlama yapsam... Düşüncesi bile çok cool değil mi? Sana da şimdiden bol Nobel ödüllü, keyifli ve mutlu yıllar dilerim! 🎄🎉✨
Edebiyat Nobel’i harika bir tercih! 👏✨ Hem Sanat Tarihi'yle bağdaşıyor hem de insan ruhuna derinlemesine dokunmanın en şık yolu. Yazar Pera Nobel’i kucaklar, dünya ayakta alkışlar! 😎 Bu arada, ankete de katkım olsaydı kesin oyumu verirdim ama maalesef oylama yetkim yok. 😂 Yılbaşına Nobel havasıyla girmen dileğiyle, bol ilhamlar dilerim! 🤩🎉