Oscar adayları belli olunca aklıma geldi, hadi herkes kendine oscar kazandıracak özelliğini paylaşsın 👻

Oscar adayları belli olunca aklıma geldi, hadi herkes kendine oscar kazandıracak özelliğini paylaşsın 👻

İnsanın çevresine ve en çok kendi kendisine zarar verdiği bazı toksik özellikleri, huyları veya saçma düşünceleri olabiliyor. Bende bunlardan çokça vardı ve zamanla birçoğunu yenmeyi başardım. Alınganlık, ırkçılık, suçluluk psikolojisi, anksiyete bozukluğu gibi. Çok çabaladım ve sonunda oldu. Kendimle en gurur duyduğum şeyler bunlardır. Sanırım bu konuda Oscar alabilirdim.
çok kişi bununla mücadele ediyor gerçektn tebrik ederim
Teşekkür ederimm
Cevap
47Cevap
Yalnızlık oscarı
kullanıcı adından dolayı yalnızlığı çekiyor olablirisn
Oscar kazandıracak kadar mı bilmem ama güzel yazarım, alsam alsam edebiyat üzerinden alırdım sanırım.
Bir insan hakkında nokta atışı hislerim var doğru çıkıyor kimin ne olduğunu anlıyorum hemen o konuda ödül alabilirim
@zeynell01 abi senin durum bu kadar vahim mi shkds
@Nezamanbe sanırım öyle:)
Gevezeliğimden ötürü verirdi, bir türlü çenemi tutamıyorum
yaaa bi de şey oluyor ya saçma sapan her şeyi anlatma dksj
Vicdanim. En guvendigim ozelligim. Hic vicdanimla karsi karsiya gelecek bir sey yapmadim desem yeridir.
kactirmadan güzel delirdigi için bu ödülü hak etti alkış ıslık kıyamet
Oscarlık oyuncular fazlaca burada sahneyi onlara bırakıyorum😀
İçimde neler yaşadığımı dışa vuramıyorum bu yüzden olabilirdi
Sanırım 🙃
Silinmesi gereken insanları anında aklımdan silme huyuma versin
Bana zarar verebiliyorsa anında
Karakterli ve hâlâ hayatla mücadele etmeden dolayı olabilirdi
Hiçbir konuda o kadar iyi değilim. Oscarlık bir özelliğim yok
yaaa öyle deme kesin vardır
Seni seviyorum deyip aldatmaktan alırdım iyi oynuyorum erkekleri kandırıyorum
Dünyanın en leş yaşamı ödülünün sahibi olarak geliyorum.
Dürüstlük
Vİcdan
merhamet..
İyilik
Sözünde durma
...
Oscar verilmeyecek bir tane özelliğimi bulurlarsa vermesinler
Dürüst ve sözümün eri olmamdan dolayı o ödülü alırdım
Alisiz hayat kuramayanlarin oscarı. Aliye aşık olma oscarı. Aliye en çok aşık olmanın oscarı. Kısaca ali
Ya hocam şaka mi hemen beyime söylemem gerekliiiii :)
İnsanlara bu kadar güvenilmezken bu kadar güvendigim için
Sabır oskarı. 3 kez mezuna kaldım adam akilli calismadim olmadi. 4. sunde olacak ama calisiyorum😂
21 yasinda universiteli olucaz hayirlisiyla😅
@Anofel_anofel seninle ilgili bir şey geliyor aklıma 🤭🤪
Ne geliyor
Yılın peyniri 🤪😁
Ne peyniri 🤪
Kaşar tabiki, ama en kalitelisinden 😁🤪
Hımm anladım
Pilot olmayıp cok iyi uçabilen ödülü. ( İncedir herkes anlamaz) 🚬
Çalışkan olmama verirlerdi herhalde
Mantıklı olduğum için 🎈
Senıyorum mesleğime duyduğum aşk 🥰 olurdu
Oscarlik bir yanım yok
vardır yaa :D
Yok yok zorlamayalim :)) Mükemmel olanlar önden buyursun.
İyi niyetimden dolayı olabilir.
Onca acıya rağmen yıkılmama oscarı
Azmimden dolayı alırdım
Edebi tarafım olabilir
Yazmayla aram iyidir yani. Kimileri hayatın yavanlığını unutmak için uyuşturur kendisini, ben de unutmamak için yazarım. Bütün mutluluklar birbirine benzer, acılarınsa kendine has dokusu vardır diyordu bir yerde, o misal
Insanligimdan verirlerdi heralde
😊😊
Müzik ya da oyunculuk
Sapsızlık ödülü olabilir mesela
Sabrımdan dolayı olabilir 😂
Sabırlı olma konusunda
İyi severliğimden alırdım
Dürüstlüğüm ve sadâkatim den
Bu kesinlikle sabır olurdu.
Hırs ve disiplin
Merhametim yüzünden olurdu
Sezgilerimden
Umut tüccarı alanında kesin alırdım..
Aşırı kafaya takma oscarı
Kabul, ne zaman yarışıyoz😃
Sabır konusunda kesinlikle
Hayalperestliği manifeste taşımak konusunda
En sidikli oskarı bana
Muhtemelen bir dediğimin diğerini tutmamasından
Değilim
şiir
Bekleyiş
İlkbahar kadar yeni ,
Yaz kadar beklenen duygular;
Uyandırdın içimde.
Melodin içimde tınlarken ,
Gözlerini kıskanan toprağı gördüm.
Havayı kokladım ,
Uzaktan senin kokunu getirmişti bana.
Kim bilir kavuşacaktım belki de ,
Sana...
sevdiğim çocuğu beklerken yazmıştım ona bir tane şiir daha yazdım ama utandım paylaşmaya
kendisi üniversitedeydi başka bir şehirde okuyor ama bu tatilde geldi onun gelmesini bekşerken birşeyler yazdım
beğeneme çok sevindim
Her halta inananlar ödülünü alabilirdim
Sabır
Her şeye rağmen umudunu kaybetmeme özelliğinden
Mantıklı davranışlarından dolayı
Benim alamayacağım kesin 😂
@Nezamanbe bilsem senden mi saklardım 😊 Sen Oscarı alacak gibisin sanki
Rahatlığım olurdu galiba 😂😂😂😂
Yok değilim
Boğa burcum benim
Sabır belki
Kombinlerim
güzel hatalar yaptım
Merhametimden
En kin tutamayan insan
Bir özelliğim yok awk senin dünya
Ezberim iyi rol yapmam ve herşeyden haklı çıkmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?