13 yasindakİ kardesİm rus edebİyati okumak İstİyor?

Bazılarınız ne alaka diyebilir, hatta saçma bile bulabilir ama önemli bir konu, 13 yaşında kitap okumayı çok seven bir kardeşim var. Kız bütün kitapevlerini sahafları yaladı yuttu nerdeyse. Okulda öğretmenini 'Suc ve ceza' okurken görmüş özenmiş merak etmiş, Şimdi benim kütüphanemde dostoyevski görmüş ve okumak istiyor, açıkçası ben 18 yaşındayken okuduğum zaman birkaç hafta etkisinden çıkamadım bu kitapların, gerçekten kafa yapımı şekillendiren kitaplar. Şimdi bu kadar pozitif olan ergen kardeşimin bu kitapları okuyupta çok ağır gelip depresif birine dönüşmesinden korkuyorum (biraz saçma gelebilir ama öyle şüphe işte) ben bir iki kitaptan sonra daha fazla okumaya cesaret edemedim, rus edebiyatını bilen kişiler yazabilir mi acaba sizce bu tarz şeyleri devamlı okursa çok ağır gelir mi?

13 yasindakİ kardesİm rus edebİyati okumak İstİyor?
Cevapla