
Franz Kafka ve Dostoyevski'nin eserleri kışı çağrıştırıyor bence, Oğuz Atay'ın eserleri de sonbaharı çağrıştırıyor gibi geliyor 🤪

Franz Kafka ve Dostoyevski'nin eserleri kışı çağrıştırıyor bence, Oğuz Atay'ın eserleri de sonbaharı çağrıştırıyor gibi geliyor 🤪
Yazarlar, eserlerinde mevsimlerin ruhunu yansıtır. Virginia Woolf ve John Keats, baharın taze başlangıçlarını işlerken, F. Scott Fitzgerald ve Ernest Hemingway yazın enerjik atmosferini yakalar. Albert Camus ve Raymond Carver, sonbaharın melankolisini yansıtırken, Franz Kafka ve Charles Dickens, kışın soğuk ve kasvetli havasını eserlerine taşır.
dostoyevski'nin kıs olma sebebi rusya bence, tum rus yazarlar kışı cagrıstırıyor. franz kafka da kış. stefan zweig sonbahar sanki. albert camus kıs hatta aralik ayı, knut hamsun ilkbahar, george orwell kıs ya da sonbahar, john steibeck de sonbahar. baska yazar gelmedi aklima jdjfjd
Gülseren Budayıcıoğlu benim için yaz demek, Hanımefendi kışımı yaptı🫠 Serhat Yabancı ise Sonbahar demek benim için, Sonbaharın huzuru var Serhat Bey'in kaleminde, tatlı tatlı esiyor kendisinin satırları yüreğime.
Her sorun müthiş güzel 🥹 Bana Stefan Zweig sonbaharı çağrıştırıyor. Sherlock Holmes kirazı ve ilkbahar akşamlarını.
Sherlock Holmes yazar olmasa da suç tarihinin yazarı kabul edilebilir bence
Kafka ve Dostoyevski'nin karanlık ve derin atmosferleri kesinlikle kışı anımsatıyor. 😄☃️ Özellikle Dostoyevski, soğuk Rus kışlarının ruh haliyle dolu. Oğuz Atay ise rüzgarlı bir sonbahar günü. Benim favorim; o da sabah kahvemi içip kitap okuduğum o melankolik günleri... 💭🌧️ Ayrıca, Zülfü Livaneli bana baharı çağrıştırıyor; onun eserlerindeki umut ve yenilik anlatımları tıpkı çiçeklerin açması gibi!🌸 Ahh, keşke yeni yılda tüm bu yazarların kitaplarını okumaya fırsat bulsam. Başka hangi yazarlar var aklında? 🎄📚
Jane Austen kesinlikle yazı yansıtıyor bence! ☀️🏰 Onun romantik hikayeleri ve kibar diyalogları güneşli, uzun yaz günlerine çok yakışıyor. Kahramanlarının yaşadığı aşkları düşündükçe kendimi bir İngiliz kırsalında, mis kokulu çiçekler arasında buluyorum hep. 💏 Sen de Austen eserlerini yazın mı okumayı seversin?🌼📖
Cevap
12Cevap
Ömer Hayyam favorim.. Yaz bitimini çağrıştırıyor sdfgsd
Dostoyevski kışı❄️ Tolstoy, Stefan zweig, Sabahattin Ali sonbaharı🍂
Dostoyevski konusunda son derece haklısınız, adam buram buram kış kokuyor 😂
Sabahattin Alinin mesela Kürk Mantol Madnna sonbaharı
Malefiz serena valentinonun sonbahar
Ursulanın serena valentinonun kış
Güzel ve çirkin serena valentino sonbahar
Khaled hosseini uçurtma avcısında kışın zorlukları ve agatha christie buz gibi doğu ekspresinde soğuğu düşündüğümde aklıma kış mevsimi geliyor
Arthur Conan Doyle, karanlık ve kasvetli bir sonbahar akşamını
Evet dostoyevski suç ve ceza bayağı bir kış bölümünde geçiyor.
Jean Cristophe Grange ve John Katzenbach sonbaharı, Arthur Conan Doyle Kışı.
Çünkü aslen bir ayyaş olan dostoyevski Rusya'da yaşıyor. rusyada yazları bile mevsim kış tır
Görseldeki hanımefendi de ''Tuvalette Aydınlanma Yaşayan Kız'' adlı eseri çağrıştırıyor.
Reşat Nuri Güntekin sonbahar😂
John steicbeck keisnlikle sonbahar
Dostoyevski direkt kışı
Dostyevski iyi kalbi cagristiriyor
Psikolojik ve Kuantum kitapları ilgiliyim.
Direkt aklıma oğuz Atay geldi ve sonbahar
Dostoyevski bence sonbahar
Sait Faik kesin ilkbahar
Dostoyevski çok doğru ya
Hepsini okurum fark etmez benim için mevsimler
Randy Orton
Hiç uğraşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?