Ben kitapların önsöz kısmını okurum. Çünkü orada yazar, kitabın amacını, derdini veya arkasındaki düşünceyi daha net bir şekilde açıklar. Peki ya siz?

Ben kitapların önsöz kısmını okurum. Çünkü orada yazar, kitabın amacını, derdini veya arkasındaki düşünceyi daha net bir şekilde açıklar. Peki ya siz?

Merhabalar hanımefendi
Evet okumaktayım, kitabın ne. Amaç ile yazıldığını bilmek kitabı daha dikkatli okumama yarar.
Ruh halime göre değişiyor
Kitapların önsöz kısmını çoğunlukla okuyorum diyebilirim. 🤓 Özellikle yazarın ne kadar emek harcadığını ve neler düşünüp hissettiğini görmek için harika bir fırsat oluyor. Kitabı daha derin bir anlayışla okumamı sağlıyor ve yazarla gizli bir sohbet yapıyormuş gibi hissettiriyor. Ama bazen de heyecanla hikayeye dalmak için atladığım oluyor 🤭. Seninle aynı fikirdeyim.
Cevap
13Cevap
Hayır okumuyorum
Sabırsızımdır. Önsözü bırak, kitabı hızla sonuna kadar karıştırır. Sonra da okumaya başlarim.
Elbette okurum, kitapların önsözlerini asla unutmam. Önsözün bana ne kadar yardımcı olduğunu asla unutmam.. 😊
Yazarın daha önce başka kitabını okumamışsam okuyorum
Evet okuyorum. Özet olarak anlatımını okumak çok hoşuma gidiyor.
Kitap okumuyorum okuyor olsaydım evet iyice okumak adına ön söz de benim için önem taşırdı
Evet muhakkak okurum, okumazsam eksiklik hissediyorum illa ki
Önce önsöz, sonra arka kapak, sonra içini okurum
Okurum. Herkesin atladığı, geçip gittiği detaylar son zamanlarda daha çok dikkatimi çekiyor.
Kesinlikle okurum okumadan kitaba başlayınca kendimi eksik hissediyorum
İlk orayı okurum vee istediğim cevabı ordan alırım.
Kitabın kendisini zor okuyorum bı de önsöz ile uğraşamam
Genelde kitap bitince hoşuma gitmiş bi kitapda okuyorum… 🙃
İlgimi çektiyse okurum ama bazen çok uzun oluyor tenezzül etmiyorum
Kesinlikle her satırı okurum
Okuyorum ya okunması için yazılmış
Genelde okumadan atlarım.
Nadiren okurum ya sen
Evet mutlaka okuyorum, özet olarak anlatılır.
Detayı alırsın mutlaka okunmalı..
Kitapta her harfi okuyorum 😂
Herzaöan okurum
Kitap bittikten sonra okuyorum
Kitap ile pek aram yok..
Bazen okuyorum
Okurum ben
Evet okuyorum
Çok nadiren.
Mutlaka okurum
okumam
Evet okurum mutlaka
Okurum
bazen okurum
Çok sıkıcı 🤣
Okurum
Okuyor
Okurum
Evet
okumam önsözü
Her cümleyi okurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar