Kitap yayınlamak gibi bir hayalim var ve önceliğimin ne olması gerektiğini bilmiyorum?

Ortaokuldan bu yana iyi kötü deneme yazıları yazan biriyim. Yazmayı ve bunu insanlara okutmayı çok seviyorum. Kelimelerin içinde kaybolup yeni yerler yaratıyor orada huzuru buluyorum. Aslında bir yerden sonra yazmak benim için bir kaçış yeri oldu. Ne zaman kötü hissetsem birşeyler yazdım, yanlış bir şey yapmak üzereyken yazı yazdım, doğru bildiğim yoldan ayrılmak üzereyken de yazdım... Yazmak ve okumak gerçekten düşünceleri toplamak için en iyi yöntem oldu benim için. Bu yüzden bende benim gibi olanlara yardımcı olmak ve onlara yeni dünyalar göstermek istiyorum. Hayatın zorluğuna rağmen yaşamanın güzel bir şey olduğunu anlamalarını istiyorum...

Kitap yayınlamak gibi bir hayalim var ve önceliğimin ne olması gerektiğini bilmiyorum?
Cevapla