Yazım yanlışı yapanlar niye artiyor?

Eskiden bu kadar yazım yanlışı yapan görmemiştim şimdi doğru yazan kalmadı.

Mesela,

"Oda yapa bilirmi?" Bu ne l@n, böyle yazmayı kim öğretti size? Oda yapa kim? Veya "yapa bilir" nasil bir cümle? Yapa diye birisinin bilip bilmediğini mi soruyor?

Böyle cümleleri en az 2 defa okuyorum anlamak için.

Yazım yanlışı yapanlar niye artiyor?
Cevapla