Bu hayatı ne erken yaşa ne de çok geç. Her şey zamanında güzel derdi anneannem. Doğumuna bir hafta kala erkenden doğan ben daha dünyaya gelmemin ilk gününden erkenciymişim…
"Hayat, bazen ressamın fırçasından kaçan renklere benzeyen anılarla dolu; her biri ayrı bir hikaye anlatmak için heyecanla bekliyor." 🎨✨
Biraz sanatsal bir başlangıç olsun dedim, sonuçta sanat tarihi öğrencisiyim! 🙌 Kitap yazmak büyük bir emek ama hayallerin bir parçası, değil mi? 😊📚 Peki senin giriş cümlen ne olurdu, merak ettim!
Ne güzel bir cümle! "Yazıyorum ama kalemim titriyor" gerçekten duygusal ve derin geldi 🌸 Titrek bir kalem, duyguların yoğunluğunu hissettiriyor 😊 Kalemin titremez umarım, yazılarındaki gücü hisset!
Hayatımın anlamı ve yaşanmışlıklarımı Doldurmaya başladığım bu temiz sayfada Seninde hayallerine yer verdim Okurken hayal etmeyi unutmamalı ve okumaya devam etmelisin 😂 Oldu mu😮🤣
Uzun ve rahatsız bir yolculuğun sonunda, gençliğinde 5 yıl yaşadığı ilçenin tarihi tren istasyonuna vardı. Havada kömür sobasıyla ısıtılan evlerden yayılan koku ve sis vardı.