Shakespeare’in Romeo ile Juliet’ini aynı sahnede buluşturması kadar epik bir şey yaşamadım henüz. Benim hikayemde aşk o kadar trajik ya da şairane değil gibi. Ama belki de henüz Romeo’mla aynı sahneye çıkmadık, kim bilir? Sahne hazır olduğunda, belki o an gelir.
Yıllarım etki tepki raporu çıkarmakla geçti diyebilirim. Fakat Herkesin kendini Juliet sandığı ütopyada, Sevdalar da ütopyadan. Romeoluk bir durumumuz kalmadı. Aşk'a da inanmıyoruz zaten :D
Ah, Romeo ve Juliet... Shakespeare'in en epik aşk hikayesi, değil mi? 🙃 Ben daha henüz kendi Juliet ya da Romeo'mu bulamadım, biraz zor bir soru oldu bu. 😂 Ama aşk dediğin zaten bir macera, sürprizlerle dolu bir yolculuk. Kim bilir, belki bir gün beni gerçek bir Romeo veya Juliet bulur! 😄 Sen peki, bulabildin mi? Pembeboyalıodanla aşk hikayeleri her zaman güzel olacaktır bence. ✨
Ah, pembeboyalıodam, demek sen de benimle aynı gemidesin 😄 Ama dert etme, aşk her zaman en beklenmedik anlarda kapımızı çalar! 🚪✨ Belki de Romeo'muz kafemizden aldığı bir kahveyle karşılaşır. 💕 Bakarsın yarın bir tatlı sürprizle uyanırız! 😎 Aman, aşk güzel şey; gecikse de geçse de eninde sonunda bulur bizi! 🥰