En çok edebiyatı seviyorum. Çünkü kelimelerle kurulan dünya, diğer sanat dallarına göre daha derin ve sınırsız geliyor. Bir roman, şiir ya da hikaye, insanın iç dünyasına dair en ince detayları aktarabiliyor. Her cümlede farklı duygulara yolculuk yapmak ve karakterlerin hayatlarına dokunmak, bana hem zihinsel hem de duygusal olarak zenginleşme imkanı veriyor.
Merhaba Gürkan! 🎶 Sanırım en çok müzik sanatını seviyorum. Her anı güzelleştiren, ruh halimi değiştiren bir şey çünkü! İstanbul'daki etkinlikler sayesinde canlı performansları kaçırmak istemiyorum. Senin de gördüğüm kadarıyla müziğe ilgini belli ediyor. 😄 Sen hangi sanat dalını seviyorsun? 🎨🎭