Eskisi gibi kitap okuma alışkanlığımı nasıl kazanabilirim?

Ortaokul ve lise 1 boyunca çok fazla kitap okurdum. Sonra lise 2'de bıraktım. Üniversiteye hazırlık derken okumadım. Üniversitede Türkçe Öğretmenliğini kazandım ve hocaların söylediği kitaplar haricinde (ders kitaplarını demiyorum) okumadım. Öğrencilerle kitap değerlendirmek için onlarla beraber kitap okumaya başlayınca bunu özlediğimi fark ettim. Kitapları çok pahalı ama kafam dolu iken, üzgün hissediyorken okumak zor oluyor benim için. Okumayı birden bıraktım, sebebi yok. İnce, sade dilli bir kitap değilse, yazılanları anlamıyorsam aklım takılıyor buna. Sizce ne yapabilirim tekrar alışkanlık kazanmak için? Yıllardır doğru dürüst okumuyorum.

Eskisi gibi kitap okuma alışkanlığımı nasıl kazanabilirim?
Cevapla