Orijinaline aşırı benzettiğim çizimim nasıl olmuş 🤣?

Bugün @Mrengineerac doğum günü olduğu için ona hediye olarak kendisini çizdim, çok benzememiş mi 🤣🤣😬😬😆😝

🤣🤣🤣
🤣🤣🤣
Orijinaline aşırı benzettiğim çizimim nasıl olmuş 🤣?

Erkek çizmek daha zor 😏

#Edameda 🎨

Güncellemeler
1 yıl
Orijinaline aşırı benzettiğim çizimim nasıl olmuş 🤣?
Cevapla