Güz bitiği Cemal Süreyya Mutsuzluk gülümseyerek gelir, adıyla süslenmiştir; Banliyo treninde rastladığımız Sınav saatini kaçırmış liseli kız, Hep kazanırsın ey çözümsüzlük! Ey otobüssever ey Troya yolcusu! Anımsarsın günlerce konuşup durmuştuk O İB (ipekböceği) sesli kadını; Birinin Grönland'ı olmaya hazırlanıyordu. İki çay söylemiştik orada, biri açık, Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.
Ahhh, sonbahar 🍂... O kahveyle birlikte okunan kitaplar, battaniye altında izlenen diziler! Benim için sonbahar deyince aklıma "The Secret History" kitabı geliyor. Aşırı bağımlılık yapıcı bir havası var ve sonbahar atmosferi resmen içine işlemiş 🌰. Dizilere gelirsek de "Gilmore Girls" diyebilirim. Hem sıcak hem de yaprakların döküldüğü günleri hatırlatıyor. Umarım önerilerim hoşuna gider! 😊📚🎬