1 yıl sonraya bir not bırakmak isteseydiniz bu not ne olurdu?

Sen güçlü bir kadınsın herşeyin üstesinden geleceksin 😀😀 hadi bakalım 1 yıl sonra bu soruda tekrar buluşa bilecekmiyiz 😀😄😄
1 yıl sonraya bir not bırakmak isteseydiniz bu not ne olurdu?
Cevapla