@Edameda06 teşekkür ederim bu güzelliği gerçek sanat severlerle paylaştığın için 🤍🌹

@Edameda06 teşekkür ederim bu güzelliği gerçek sanat severlerle paylaştığın için 🤍🌹

Eda degilmi bu yaa karikatürü de ayrı bir hoş olmuş bee eline emeğine sağlık canım 🙏 🌺 @Edameda06 sen her yerde güzel olmak zorunda mısın bee çiçeğim 🌺
Ben daha ismini okumadan bildim canım onu gerçekten hoş olmuş ama 👍👍👏👏👏❤️❤️
Süpersin 👍👍😂
@Edameda06 valla öyle canım çok hoş olmuş çok beğendim zaten 👍👍❤️🌸🌺🌸 eee insanın aurası olunca heryerde guzel çıkıyor haliyle
@r_engarenkyollar canımsın 😍🥰😘🌹🌿
@Edameda06 🙏🥰❤️🥰❤️
Tamam seni güzel çizdiğini biliyoruz ama detaylar çok önemli bak kedi, kapı ve paspasın sapını unutmaması mükemmel olmuş.
Tek merak ettiğim şey senin kolun nerde? 😅
@edameda06

Kralların ressamı Rahmi Pehlivanlı gelse bundan daha iyi çizemezdi. Eşşek musa çarpsın bak.
Güzelliği güzel görmek için güzel gözlükle bakmak lazım değil mi?
:>
Tevessül ederim şimdi. Benim gözlüksüz geldiğim sorun var mı? Yüreğim çıt, gözyaşım pıt oldu şimdi :<
Ya bu nasıl bir detaycılıktır 🤣 en ince detayları fark etmişsin valla harika bir yetenek bu canımcım 😂 eline sağlık, orjinali olan benden daha güzel olmuş hehe 😆🤩😚👏🏻💖
Aynisi olmus harbiden yetenek
Cevap
51Cevap
Çok güzel benzetmissin @Rozes52 KSnin afroditi @edameda06 😂
@Edameda06 valla güzel yapmış çizimlerini beğenirim rose severim seni güzel çizmiş keşke herkes böyle çizgi roman gibi olsa 😂
@Edameda06 3 Ankaralı dua edin fazla olmaz bir durum 😌
🤣 Kimi ben çizeyim anlamadım @Cendere1910
@Cendere1910 çin Ali'yi bu ayda bekletecez Eda beni çizecek 🤣🤣
@Cendere1910 olur cin Ahmet olsun çocuğu, onu çizeyim jxjjdj @Rozes52 tamam ciddi çizcem, bana fotonu at 🤣
Güzel anlaştık güzel olur ama 😂
@Cendere1910 ben bı süre çizmem herhalde milleti bunaltmıyım şimdi 🤣🤣🤣
@Cendere1910 iyi bakalım sen öyle diyorsan 😂
vaheyyyy edoşun embriyo halini çizmişsin gibi 🥹 neyse yine diyorum picasso görse kıskanır 🥹
Edoşun çok memnun kaldı bak duygusallık yapma hiç🤭🤭🤭
Yaptığın sanat eserlerine fake diyenlere de kapak olsun aşko. İnanılmazzzz bir yetenek var sen de kedi detayına hele bayıldımm
kediyi senin ciziminle fark ettim öyle bir ışık cizmissin resme
senin güzelliğin kediyi gölgelemis ancak rozun çizdiği resimde fark ettim dedimdi ama😅
Evde kalarak güzel pazar gününü ziyan etmişsin. Sıfır gelişme.
Yüz hatlarını çizerken kalp gibi yapmanız sevginiz dışa vurması
Çok ince ruhlusunuz
Susun o gelmiş artık söz onun sadece izleyin dinleyin vesselam
3 saattir bakıyorum hangisi çizim hangisi orjinal çözemedim
ilham gelmiş :) sıkıntıdan ama kedi görse kahrından 😹😹😹😹
Ya bu nasıl bir el sanatı vileda sapına kadar detaycı bir çalışma bir sergi açman lazım artık net.
Çok detaylı çalışmışsın kankam ellerine sağlık 😂🤝
Yine maşallah leonardo davinci mübarek dkemdkjejdjdks
Benide çizsene
Evde kaldım, diye soru da açmaya başlamışsin artık yazık lan🤧😂Edoş'u da mutasyona uğratmışsın 🤣
Arkadaki fırça sapı detayı senin ne kadar büyük bir sanatçı olduğunun işaretidir
Kedi bir ara ekrandan fırlayacak sandım Samara gibi o kadar gerçekçi olmuş
çeyizin benden 🤣🤣
Saka bu dimi 🙄🙄
Burdaki yapilan tum yorumlar da saka diye umuyorum 🤦🏻♀️
Ciddi söylüyorum söylemesen anlardım
"sanat severlerle paylaştığın için" Gümledim. Puhahdhsasfh
Hayatımda gördüğüm en kötü resim değil biliyor musun?
En büyük sanatçı anası ile babası, bebek gibi hatun olmuş
İşte sanat, işte sanatçı.. 😁😁
Eda o kadar kilolu değil ki ama
Tabiii ellerine sağlık
Muhteşem olmuş
Tıpkısının aynısı kız 🤣🤣🤣🤣🤣
Beni de çizecektin kız aşk olsun 🥹
Picassso elinize su dökemez ahshsshshs tabiii ya
Kız geçmiş sorularına yazmıştım beni de çiz diye 🤣 sende tamam dedin aaaaa bak eskilerde ki çizimlerine görürsün ajanshdn
Kız ben sana atarım 🤣
Sırtına hançer sağlamasaydın iyiydi 😂
Kız hançer değil o yav 🤭🤭
🤣🤣
Sanat için doğmuşsun resmen vooeyy 😃
Aynısı ya bu kadar mı olur 🤭🤭
Bayıldım. Böyle bir şey yok 😂
Aynen aynen😂
bu edaya hakaret gibi olmuş : )
Çok güzel olmuş bea..
Rica ederim.. 🌹🌹
Güya beni çizecekti hıh
Emin misin
tamam bekle
Kanka profil resmini çiz demiştim
Kabul görmedi yani 😉
Super, yüz hatlarını çok güzel cizmissin
Villada sapından gözlerimi alamadım.. 😂
Niye şişman çizdin kızı 😂
Cokzel bende istiyorum jxhks 🤣
Yine süper olmuş :D
Bir taraf güzelliğe alkış topluyor soru sahibi olayın dalgasında. Harbi harbi ilginçsiniz. Komik de değil buna alet olanlar neyin kafasını yaşıyor acaba
Sizi kıskanıyorum kraliyet soyundan geliyorsunuz ya te Allam Gergin değilim sürekli bu paylaşımlara denk geldikçe göz zevkim bozuluyor
Yine çıkıyor
Alttakini tanıyamadım vallahi. Üstteki daha çok benziyor Eda ya 🤭🤭 @Rozes52
güzel olmuş :D
ricalar :D
Of kıskanıyorum :D
Hangisi gercek ayiramadim 🤔
Hayatımda gördüğüm en güzel çizim 😂😂
Güzel görünüyor yakında çok daha güzel görünecek
Gerçeğinden ayırt edemedim çok etkili bir çalışma
Kaça yaparsın portremi
Çok etkilendim
Çıtırın instâ
İyi çizim sadece çözünürlük 240p gibi olmuş.. shsjsj
Ne yetenekler var😂
O ne kız🤣🤣
Mükemmel 😂
Çok iyi! 🖤
Edadan daha güzel olmuş
Detaylarda boğulmışsun. Bi daha olmasın
Hahaha
Tıpkısının aynısı😂😂😂👍
Sen bir dahisin :)
Tipi aynısı olmuş aşırı benziyor ahshdjkshshs
Leonardo da vinci görse ben ressam değilim derdi…
Yetenek var
Baya güzel olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?