Bilim adamları zaten dinlere inanmaz neden mi?

Çünkü bilim kanıtlanmış gerçekleri kabul eder

Tanrıyı gören var mı? Yok

Tamam bilime göre bu kavram ateizmi doğurur ateizm ne der Tanrı yok bilim realisttir ve somut düşünür tanrı görülmediği için cin şeytan gibi varlıklara tek bir kanıt olmadığı için bilim Dünyası genel olarak dinsizdir bu kadar anladınız mı
Bilim adamları zaten dinlere inanmaz neden mi?
Cevapla