Beyza Alkoç vb. Yazarlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Son zamanlarda bu tür kitapların okunduğunu fark ettim. Merak edip baktığımda "öğk" denilecek kısımları gördüm. İnsanlar bence fazla abartıyor. Ayrıca bu kitapları 10-14 yaş aralığında fazla görüyorum. Resmen şimdiki Türk dizilerinden (zorbalık, taciz, kadına şiddet) farkı yok. Sizin fikirleriniz nelerdir? Ne tür kitaplar okursunuz?
O kitapları beğeniyorum✔️
O kitapları beğenmiyorum✖️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Beyza Alkoç vb. Yazarlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla