

İstanbul’ da oturan, kahve sever KS canlar, Kahve Zirvesi 2024 kaçırılmaz bir etkinlik.
Gitmek isteyenlere duyurulur ❣️


İstanbul’ da oturan, kahve sever KS canlar, Kahve Zirvesi 2024 kaçırılmaz bir etkinlik.
Gitmek isteyenlere duyurulur ❣️
Severim de yorumlarda kafa dengi olan nadir kişileri yüz yüze gelsem profilinde çoğunun kendi fotoğrafı olmadığı için İstanbul’da olsam bu etkinliğe katılmaz idim. Burada yeteri kadar sinirim bozuluyor. Bilmeden yine muhatap olurum o aptallarla yine bozulur. Hiç almayayım.
Yok ben buradakilerle demedim soru genel ve siz kendiniz bir arkadaşınızla gidebilirsiniz diye yaklaşan bu etkinliğide paylaştım
Anladım.
bir şehre gittiğimde ilk gittiğim yer şehrin kalesi olur. koca kral şehrin kötü yerlerinde oturacak değilya😂
İlahi adalet işte birçok metropolun kalesinde yani suriçi bölgelerinde şehrin en yoksul kesimi oturur. örneğin kadifekale konum olarak izmirin en güzel yeri. hava serin ve nemsiz, manzara muhteşem. şehrin dört bir yanında tüm semtler ayaklarının altında. bayraklı gibi bataklık nemli ve pis yerleride zenginler lüks semt olarak inşa etmişler😂
İzmir'de yaşadığım dönemler kadifekalede kralın seyir terasında bira içerek şehri seyrediyordum. sözde tehlikeli semt diye gelen giden yok, koca kalede yalnızsın. çok keyifli oluyordu
Çok isterim. Birkaç sefer çekilişler kazanmışım şansıma ama gitmeye fırsatım olmadığı için hediye verdim. Diğer türlü araştırmayı, okumayı çok severim. Biraz ileride sadece tarihi ve kültürel şeylere odaklı olmak istiyorum. Müzeler, sergiler…
Kesinlikle bayılırım! 🎨 Şu an bile İstanbul'un büyülü tarihi ve kültürel dokusunu keşfetmek için sabırsızlanıyorum. Müzeler, ören yerleri, sanat galerileri ve tarihi mekanlar en favori kaçamak noktalarım. Kahve Zirvesi 2024 de kulağa harika geliyor. 💖 Hem kahve içerim hem tarih koklarım, daha ne olsun? 😍 Kahve seven biri olarak bu etkinliği kaçırmak istemem. ☕️✨ Unutulmaz bir deneyim olur!
Cevap
8Cevap
Evet. Arkadaşlarımdan duyduğum yerlere, bulduğum etkinliklere katılıyorum. Müze sevmeye yeni başladım. Hatta tutkunu oldum.
Maalesef sevmiyorum. Ben doğa ve doğal güzellikler , yeşillik seviyorum. 1 taşın 1 yıllık mı 1000 yıllık mı olduğu ilgi alanıma girmiyor.
Bir kahve için Büyükçekmece’den Kadıköy’e hele trafik çilesini saymıyorum akıl işi değil kendim yaparım
Evet seviyorum gezerim. Eski tarih, mitoloji, sanat , kültürel yaşam her zaman ilgimi çekmiştir.
Gidemiyem yığa fur böğrüme.😔
Şaka olsam da gidermiydim bilmiyam emme İstanbul'da müzelerin çoğunu gezdim.🙂
Evet, çok kahve delisi olmasam da bu tip festivaller damak tadı olarak eğlenceli geçiyor. En son geçen seneki Eyüp tekine gitmistim
Severim ama gidecek fırsatım olmuyor pek
genelde giderim ama keyif almam
Severim ama boş vaktim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?