Siz de okuduğunuz kitap bitince üzülüyor musunuz?

Her kitapta veya sonunda ağlayacak bir şey buluyorum. Mutsuz biten kitaplar daha çok ağlatıyor. Okuduğum kitaplarla duygusal bir bağ kuruyorum galiba. Empati yapınca veya gözümde canlandırmaya başlayınca hep üzülüyorum. Bugün o kadar çok ağladım ki, gözlerim ağrımaya başladı 🥺 Lütfen yalnız olmadığımı söyleyin 🥺

Siz de okuduğunuz kitap bitince üzülüyor musunuz?
Cevapla