Kültür & Sanat Gece kitapları okundu mu ey KS halkı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 27 Yapay Zekaya Sor Ben okumadım dümenden foto atcam ve oje sürmeye gitcemSigara içmekten de midem bulandı artık hava da nemli nemli. Güncellemeler1 yıl Yine ben hariç herkes uykusunj düzeltmiş xd Gece kitapları okundu mu ey KS halkı? Cevapla Fotoğraf Soruları Oje Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. okumadım maalesef. 1 0 Yorumla
Alessapl Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Okuduk tabii 2 16 Yorumla Soran 1 yıl Eskiden erkekler de doğuruyomys canim Yorumla Alessapl 1 yıl Yorumla Soran 1 yıl 🤟😎 Yorumla Alessapl 1 yıl Ojeyi fazla sürdün sanırım kafa yapmış biraz asdjdk Yorumla Soran 1 yıl uyumama enerjisi bu hep böyle oluyor xd Yorumla Alessapl 1 yıl Galk 2 kahve yap da ben de gözlerimi açabileyim Yorumla Soran 1 yıl ☕Günaydın bakalım ben bayılırım iki saate fşfşj Yorumla Alessapl 1 yıl Ben hâlâ böyleyim mk Yorumla Soran 1 yıl Galerin niye böyle oğlum Yorumla Alessapl 1 yıl Ooo galerimde daha neler neler var da hayattan soğuma diye atmıyorum asdjdk Yorumla Soran 1 yıl Doğru her hasbihalimizin sonuna parça parça atıyorsun sjglfş Yorumla Alessapl 1 yıl Yorumla Soran 1 yıl Yorumla Alessapl 1 yıl https://i.hizliresim.com/fc6y2zb.jpeg Yorumla Soran 1 yıl Git kahveni iç 😓 Yorumla Alessapl 1 yıl Asddjdk Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 931 cevap paylaştı. Kitap okunan bir şeymiydi yaa ben kahveyle story atıyorum sadece 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Abi ıstırap diye yazılıyor Yorumla ouzinyo 1 yıl Sağ ol kardeşim Yorumla
mütesellî Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 1 yıl Dün gece yoldaydım da bu gece fazlasıyla ödeşiriz. 0 0 Yorumla
Tersy Takip Et Master Yaş: 48 , eic 58% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 734 cevap paylaştı. Telefona sarıyorum, en büyük bahanem o. Eskiden kitap ayracı bile kullanmazdım, elime aldım mı, biterdi. 1 0 Yorumla
blange Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Hayır çalışıyorum, 2 saat sonra çıkınca evde uyurum, akşama okurum artık (ya da yarın). Korku sever misin? 1 0 Yorumla
Cebeufuk Takip Et Master Yaş: 36 , eic 93% 1 yıl Gece okuyunca uykulu uykulu kafama girmiyor. Digece olmadna başlıyorum ben 1 0 Yorumla
Kaipuu Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Telefondan okuduğum için pek aksatmıyorum fakat gecesi gündüzü de olmuyor aslında. 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Uzun zamandır okumuyorum. Daha çok kışın kitap okuyorum 1 0 Yorumla
Mr_Potter Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 97% 1 yıl Kitapsız hayat mı geçermiş. Sabah mesaiden önce okumayı daha çok seviyorum ama. 1 0 Yorumla
s LastGuest Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl İyi hatırlattın biraz kitap okuyup az daha uyuyayım. 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 669 cevap paylaştı. uzun zamandır okuyamıyorumbir 15 gün oldu 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Motivasyonu bekle ya ben de günde 5 10 ancak okuyabiliyorum zehir oluyor kitap Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 355 cevap paylaştı. Okuduk okuduk şüphen olmasın 😂 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Oh iyii Yorumla MrConfused 1 yıl Günaydın 😇 Yorumla Soran 1 yıl Günaydınlar ✨ Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Sevmiyorum kitap okumayı ldkkdkdk 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Olsunn bakalım Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ama mecburum bence okumaya nasıl kendimi verebilirim. Kitaba gerçekten çok zor ama okumazsam keko gibi bişey olup çıkıcam en şdkdjfkfkd Yorumla Soran 1 yıl İnce çerezlik kitaplarla başla yavaş yavaş hangi türü sevdiğini bulursun, sonrasında zaten okumaya alışıyosun ve daha çok istiyosun Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yok knk vaktim kalmıyor 🤷 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Sağlık olsun bee Yorumla myd1oez 1 yıl Başka şeyler yapıyorum bende 😂 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 43% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 3b cevap paylaştı. Okudum da çok az. 1 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 861 cevap paylaştı. Yok ben çizgi film izledim 1 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 3,1b cevap paylaştı. Sayfalarla boğuştuk biraz 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Denize girercesine kitaplara dalmak, seni hayatın acımasız gerçeklerinden uzaklaştırma noktasında işe yarayan bir fiil mi peki gece gece ☺️ 0 0 Yorumla
Tıpçıamasosyalolan Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 94% 1 yıl Gece yarısı kütüphanesi okuyun okutun 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Valla okundu 🤘🏻 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Ohhh Yorumla Cevap sahibi 1 yıl sorma Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 2b cevap paylaştı. Okunmadı. 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 7,7b cevap paylaştı. Bu aralar okuyamadm 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
okumadım maalesef.
Okuduk tabii
Eskiden erkekler de doğuruyomys canim
🤟😎
Ojeyi fazla sürdün sanırım kafa yapmış biraz asdjdk
uyumama enerjisi bu hep böyle oluyor xd
Galk 2 kahve yap da ben de gözlerimi açabileyim
☕Günaydın bakalım ben bayılırım iki saate fşfşj
Ben hâlâ böyleyim mk
Galerin niye böyle oğlum
Ooo galerimde daha neler neler var da hayattan soğuma diye atmıyorum asdjdk
Doğru her hasbihalimizin sonuna parça parça atıyorsun sjglfş
https://i.hizliresim.com/fc6y2zb.jpeg
Git kahveni iç 😓
Asddjdk
Kitap okunan bir şeymiydi yaa ben kahveyle story atıyorum sadece
Abi ıstırap diye yazılıyor
Sağ ol kardeşim
Dün gece yoldaydım da bu gece fazlasıyla ödeşiriz.
Telefona sarıyorum, en büyük bahanem o. Eskiden kitap ayracı bile kullanmazdım, elime aldım mı, biterdi.
Hayır çalışıyorum, 2 saat sonra çıkınca evde uyurum, akşama okurum artık (ya da yarın). Korku sever misin?
Gece okuyunca uykulu uykulu kafama girmiyor. Digece olmadna başlıyorum ben
Telefondan okuduğum için pek aksatmıyorum fakat gecesi gündüzü de olmuyor aslında.
Uzun zamandır okumuyorum. Daha çok kışın kitap okuyorum
Kitapsız hayat mı geçermiş. Sabah mesaiden önce okumayı daha çok seviyorum ama.
İyi hatırlattın biraz kitap okuyup az daha uyuyayım.
uzun zamandır okuyamıyorum
bir 15 gün oldu
Motivasyonu bekle ya ben de günde 5 10 ancak okuyabiliyorum zehir oluyor kitap
Okuduk okuduk şüphen olmasın 😂
Oh iyii
Günaydın 😇
Günaydınlar ✨
Sevmiyorum kitap okumayı ldkkdkdk
Olsunn bakalım
Ama mecburum bence okumaya nasıl kendimi verebilirim. Kitaba gerçekten çok zor ama okumazsam keko gibi bişey olup çıkıcam en şdkdjfkfkd
İnce çerezlik kitaplarla başla yavaş yavaş hangi türü sevdiğini bulursun, sonrasında zaten okumaya alışıyosun ve daha çok istiyosun
Yok knk vaktim kalmıyor 🤷
Sağlık olsun bee
Başka şeyler yapıyorum bende 😂
Okudum da çok az.
Yok ben çizgi film izledim
Sayfalarla boğuştuk biraz
Denize girercesine kitaplara dalmak, seni hayatın acımasız gerçeklerinden uzaklaştırma noktasında işe yarayan bir fiil mi peki gece gece ☺️
Gece yarısı kütüphanesi okuyun okutun
Valla okundu 🤘🏻
Ohhh
sorma
Geziyorum
okunmadı
Evet okudum ben
Okunmadı
okunmadı
Okunmadı.
Yolculukta okunuyor artık
Sabah okuyacağım
Bu aralar okuyamadm
Hayır yaa 4 gundur ihmal ediyorum
Gece kitap hep okurum ben