Şiir mi roman mı sorusunun evrim geçirmiş hâli. Ben paragraftan yanayım.

Şiir mi roman mı sorusunun evrim geçirmiş hâli. Ben paragraftan yanayım.

Şey sanırım ilk defa bir soruyu anlamadım.. 😶
Bu arada hayvan çiftliği bende de var okuyacağım diyip erteliyorum hata mı yapıyorum acaba? (kesin okumalısın gibi gaza getiren cümleler duymak isterim🤣)
Çok acil okumalısın korkunç bir kaybın eşiğindesin.
Soru; sana şiir mi yazılsın kitap mı?
Kıral.
Hayatım roman ben şiirmiş gibi okuyorum sjdhdb
😂😂
😅
Cevap
6Cevap
Dörtlük kesinlikle. Ama eski kalemlerden biri yazmalı. Paragrafta güzel ama dörtlük başka ya.
Benim için Paragraf sanırım
Dörtlükler bana daha uygun. Şiirleri yazmayı okumayı ve dinlemeyi seviyorum. Paragraflar da ilgimi çekmiyor değil. ")
Ne yardan ne serden 😂
Hem nalına, hem mıhına 🤣
😶🌫️😶🌫️😶🌫️
Kelimeleein gücüne inanıyorum. Bir kaç kelime kafi gelir
Yani?
Paragraflar sizin olsun, süslü mısralarda. Bana bir kaç kelime kafi
🤦♂️
🗿 daş, kafanı vur diye
Dörtlük tercihim
Sanırım bir kaç dörtlük.
Paragraf diyorum
Romanın son cümlesini bekliyorum sadece.
paragraf
Paragraf yakışır
Paragraf kesinlikle
Paragraf yaraşır. 😊
Dörtlük
Dörtlük
Dörtlük şiir yakışır
dörtlük olsun ya
Paragraf sanırım
Hiçbir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?