En çok nefret ettiğiniz yazım yanlışı nedir?

Benim ğ yerine y harfinin kullanılması.


En çok yanlış yazdığım kelime: Neden (nedne)

Hep yanlış yazıyorum bu kelimeyi. 🤦🏻‍♀️

Güncellemeler
+1 yıl
Resim eklemeyi unuttum. 🤦🏻‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
yazım yanlışlarıma bayağı sinir olduk sanırım kdkskks
En çok nefret ettiğiniz yazım yanlışı nedir?
Cevapla