
Miğdem hayla ağrıyor.
her şey herkeze söylenmez.
Telefonu şarza taktınmı saten hep ben takıyorum. 😁🙄

Miğdem hayla ağrıyor.
her şey herkeze söylenmez.
Telefonu şarza taktınmı saten hep ben takıyorum. 😁🙄
Direkt, direk
Artık normal direk bile görsem yanlışmış gibi algılıyorum. Bir de yazım. yanlışı değil ama tamam, ok gibi bile isteye verilen cevaplar. Türkçe sohbet ediyoruz en son ok yazıyor. Anlıyorum tabii ama tamam yazmak çok mu zor? Aynı şey tamam için de geçerli.
T"m"m yazmıştım 2. ve son cümlelerde.
Site düzeltiyor sanırım 😅
Evet😅
😀👏👏🤐☝️
"Lambayı söndürmeyi/kapatmayı unutmaaa!" 😅
"Telefonunu çöpe atacağım o olacah/olacak"😂
"Kirli çoraplarını sağ solda gezdirip durmaaa!"
Bağa hordan demli bi çay goy gelsin 😅
Benim ex , anaokulu bile bitirmemiş sevgilim "SIHHATLER OLSUN" yerine "SAATLER OLSUN" yazardı... Allah rahmet eylemesin
😂
Bütün yazım yanlışları dikkatimi çekiyor.. Özellikle -de bağlacı... Herkesin telefonunda bir sözlük olmalı mutlaka.. Onca boş uygulamalardansa bu tarz faydalı şeyler bulunmalı..
Teşekkürler..
👍
Cevap
24Cevap

yok amca daha ben dün level atladım villa oldum 💃💃
Kullanıcı adın çok sevimli 😅
Hahaha teşekkürler 😅 seninki de öyle hatta bana muhteşem yüzyılı hatırlattı 😂💅
😂😂 alakasız ama yakın
Alakasız şeyleri birleştirmek benim işimdir 😂 alakasız insanları hayatıma almak gibi 🥲🚬 zjzksksk
Ben zaten kurtulmam da aç sessiz içme bari Allah kurtarsın 😅
Hepinizden nefret ediyorum bu daha önemli falan yazarman gerekmezmiydi.
👍
Ne kadar gıcık olduğum yazım yanlışı varsa hepsinin örneği mevcut! Başarılı bir çalışma olmuş, tebrikler! 😅😂
Teşekkürler. 😅
🤨🤨🤨
herkes yazan oradaki “şey”i de ayırmazdı, daha gerçekçi örnekler bekliyoruz:))
Örneklerin devamı siz de.
Eyvallah.
Kimse enayiii değil herkes herşeyi görüyorrrr anlarsınız.🤐
Buyrun anlatın, benim göremediğim bir şey var demek ki!
🙋♂️
🤷♀️
Şu yalnışları okuruken azım açık gitti herkezmi gelişi güzel yasar bunları birazçık dikatli olsana
Hayla, yanlız, şu işi kelime beni benden alır. İnsanın aksanı olur o başka konu ama yazarken biraz dikkat şart
Yazım yanlışı değil de '-de' bağlacına çok takıyorum. Nerede bir yazı görsem direk bağlaçlar doğru yazılmış mı diye bakıyorum.
Direkt
Cümle yoksa nokta konmaz🙄
Doğrudur ama benim yorumumu okursanız anlarsınız..
Ben çok yazım yanlışı yapan biri olduğum icin dikkat etmem
Yazmaya erinip kelimeleri yuvarlamaları gözüne takılıyor.
Aplaa bu herifçioğlu yanlız
Hah o fişi pürüze tak
Açıklamaya yazdıkların rahatsız ediyor beni.
Ben bağlaçlara çok takılıyorum ayrı yazılması gereken ve bitişik yazanlar ya da tam tersi
Rahatsiz eden olmadi. Ben de cok dikkat etmiyorum. Arada dikkat edilmese bir sey olmaz bence
Hepsi ya ben takıntılıyım inatla düzeltmeme rağmen devam edene ayrı gıcık oluyorum
Üç nokta (...) yerine iki nokta (..) kullanılması en nefret ettiğimdir.
herkes herşeyi yalnış yazıyo hangi birine takılcağmı şaşırdım şasen
herkezz*
bunu derken bile yazım yanlışı yapmışsın herkeze değil herkese :)
Değil mi, ne kadar ironik.
vaov virgüller noktalar 😃
Bazı kelimeleri d ve b ile bitiren Arap sevicilere ifrit oluyorum. Güzel Türkçemizde hiç bir kelime d ve b ile bitmez.
Miğdem yazan cidden. 🤢
😅
Hayla, herkes, saten bunlar çok ürkünç yazım yanlışları.. korkunç yahu. 😄 Bu yazım yanlışlarını enişten duygularımla kutluyorum.
Ben sürekli yazım hatası yaparım ve arapçadaki konuşma daha çok hata yaparım ve utan verici durumlara düşerim
Ben bağzeen gitmek istiyorum uzaklara
Kaçmak istiyorum bu iklimden belkide kendimden
Ben çok takılmam ama bazen gülünç geliyor sadece 🥲
Şarj cihazı 🤗 söylerken de yazarekn de takıntım dir.
Hayla felan araya y' yi sıkıştırip söylenen her şey
Hepsi birbirinden beter
Mi, mu, mudur, midir lerin ayrı yazilmamasi
Büyük harflerin kullanımını yalnış yazanlara:
hayla, deyil gibi yazım yanlışlarını sevmem
Nasıl yazarsa yazsın anlamam yeter😂😂
Hayla, deyil gibi kelimeler 🤢
Şöför degil şoför
Asvalt degil asfalt
Vidyo, eylence, hayla vs. çıldırtıyor beni.
okurken elim ayagim bosaldi tesekkurler
❌ Olupta > ✅ Olup da
herkes
herkes
Z...
Hayla 🤦♀️
Gine ( yine )
Herkes yazamayanlar.
herkes.
İnstegram denmemeli mesela
De ayrı yazılır
herkes, deyil, eyer, meşaz ve şarz
deyil
Herkezz 😬
Aq mk yaww
Pek takilmam
Hayla
jule ordobedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?