30 yaşını aşmamış bir insanın 6-7 dil bilmesi nasıl mümkün oluyor?

Kaç yaşında başlıyor ki dil öğrenmeye? Üstelik bir dili tam anlamıyla öğrenmek 2-3 yıl sürüyor. Nasıl bir çalışma metodları var merak ediyorum. hadi diyelim lise- üniversitede dil bölümünde okudun, en fazla 3 dil bilebilirsin. 6-7 nedir yahu? bir tanıdığımdan örnek verdim. tercüman kendisi. İngilizce, İspanyolca, İtalyanca, korece, farsça ve gürcüce biliyor.
30 yaşını aşmamış bir insanın 6-7 dil bilmesi nasıl mümkün oluyor?
Cevapla