Merhaba arkadaslar,
9 Aylik bir sevgilim var ve biz yakinda Nisan ve Evlilik dusunuyoruz. Sevgilime turkiyenin baskenti neresi diye sordum ve bilmiyorum dedi bana. Hani siz olsaniz bunu ciddiye alirmiydiniz?
Merhaba arkadaslar,
9 Aylik bir sevgilim var ve biz yakinda Nisan ve Evlilik dusunuyoruz. Sevgilime turkiyenin baskenti neresi diye sordum ve bilmiyorum dedi bana. Hani siz olsaniz bunu ciddiye alirmiydiniz?
Herkes zeki ve kültürlü olmak zorunda değil ama kendi ülkesinin daha başkentini bilmemek bence normal değil. Böyle biriyle evlilik düşünmezdim ve yaşadığı bölgenin kötü olması yoksulluk gibi şeyler bu durumu normalleştirmez. Yıl 2024 olmuş ama daha ülkesinin başkentini bilmiyor bence oy verme hakkı bile olmamalı
Anladim, yani ne kadar iyide anlasirsan yinede evlenmezdin?
Ya bi sey sormak istiyorum ama yargılamak için değil gerçekten merak ettiğim için soruyorum. Siz ciddi ciddi 9 aydir sevgili olduğunuz birisiyle nişanlanmayı mı düşünüyorsunuz yoksa ben mi abartiyorum? Yani benim icin bi insanı tanımak ve evlenmek için minimum 1.5 yil gecmesi gerekiyo da
Sende haklisin ama ne yazikki kizin akrabalari biraz cahil olduklari icin hep dedikodu yapiyorlar ve biz bu yuzden aileler yuzunden ayrilma noktasina geldik Şu an . Bir an önce Nisan nikah istiyorlar kulture dayali. Hep konusuyorlar iste oglan gelmeyecekmi, bu senin grurunlami oynuyor felan kizin beynini yikiyorlar
İnsallah yanlis anlamazsin kotu bi amacla soylemiyorum ama nisanlanacagin kisiden bahsederken bile kızın diyosun 😢😢 Uyumlu oldugunuza emin misin ben kötü bir evlilik yapan veya yapacak olanlara cok üzülüyorum çünkü öyle bir ailede büyüdüm 😢
Ya ben sevgilimi seviyorum, ama benim zoruma giden biz Ayni sehirlerde yasamiyoruz ve oyuzden Ben kiza diyorum iste yaninda ben varim korkma kimseden. Ben birakmam seni diyorum. Tamam sen nasil istersen diyor onu eve birakiyorum akrabalari misafirlige geldimi kiz yine ayni tas ayni hamam. Ya ben burdayim yanindayim diyorum etrafimdakiler beni korkutuyor fikrimi degistiriyorlar diyor. Hani ben ne yapayim
O zaman aranizda sevginin yaninda guvensizlik de var. Bu güvensizlik birbirinize karsi degil, birbirinizden eminsiniz sadece bi taraf dış baskilari fazla dinliyor. Bence sana düşen görev onun yaninda olduğunu yüzde yüz hissettirmek. Sadece kelimelerle degil, oyle bi şekilde hissettirmelisin ki akrabalarina cevap bile verebilsin
Ya bunlar bizi ayirdilar, kiza benim daha önce evli olduguma dair yalan söylediler. Kiz bana birsey demeden teyzelerini dinleyip bana kin tuttu. Ben yurt disinda yasiyorum ve ayrildigimizdan 1 ay sonra dayanamadim yalniz basima biletimi kestim bastim gittim evlerne herkesten habersiz. Kiz cok uzulmustu, göz altlari sismis cok aglmisti belliydi. Dedim bu yalani kim söylemisse karsima cikarin dedim, teyzesıni aradilar ve iste oglan burada aksama bize gel dediler teyzesi yok ben gelmem dedi. Yani acik acik yalani ortaya dökuldu ama kizin ailesi hala teyzesine inandilar. Teyzesi gelmedi bile. Ben babasina dedim kizinizi ayirmayin benden ben daha önce evlenmedim dedim. Kiz bana orada inandi. Ben seni istiyorum dedi. Babasi bana sen hoteline git biz aile ici konusup döneriz sana. Aksam buraya gel dedi. Ben o ara kiza yazdim kimseyi dinleme ben yanindayim ben birakmam seni. Bana ne oluyor anlat diye mesaj yazdim kiz bana etrafimdakiler beni korkutuyor dedi, ben bir karar aliyorum seni istiyorum diyorum teyzemler caydiriyor beni dedi. Aksam evlerine gittim kiz o kiz degildi. Uzgundu. Kiza sordum herkesin önunde sen beni seviyonmu dedim o babasina bakti babasi kizim niye bana bakiyorsun cevap ver dedi. Kizda bana bu is olmaz dedi. Bende eyvallah dedim kalktim. Sonradan duydum ailesi buna eyerli sen oglana seni istiyorum dersen hakkimizi sana helal etmeyiz demisler o gece. Ve kiz ben ciktiktan sonra heryerden engelledi beni. Benim turkiyede oldugumu bile bile döndunmu bile yazmadi. 2 gun sonra o yalani atan teyzesi ile fotograf paylasip benim canim teyzem ne zaman yanlis bir yola girsem beni dogru yola koyansin diye paylasim yapmis benim ona aldigim elbiseyi giyip. Iste mesele bu
Öğrenmek isteyen birisi olması önemli. Bilgiye her zaman aç olmalı. Birlikte birbirimizi geliştiririz. Kitaplar olur üstüne yorum yaparız. Ama öğrenmek istemeyen ve böyle şeyleri önemsemeyen birisiyse olmaz.
Ya iste sevgilim normal bir mahallede buyumus hatta biraz fakir bir mahallede buyumus, babasi Esnaf amnesi ev hanimi. Ben kizlan yasadiklari sehrin carsisini bile GPS ile gezdim hani sen anka.
Cevap
4Cevap
Kanka o kızla bırak evlenmeyi imha edilmesi lazım bana kızma ama öyle hani bu cahillik değil ayıp bu yaa
Sen ne yapardin kanka?
Benim için sevgili olsun dost olsun muhabbet genel kültür çok önemli. Ben oturup saatlerce herşeyden bahsetmeliyim onlarla. Osmanlı tarihide konuşmalıyım paralel evrende konuşmalıyım savaşlardanda coğrafyadanda konuşmalıyım. Bunlara çok hakim olmayabilir ama temel konulara hakim olması yeterli benim için. fakat ülkemizin başkentinide bilmemesi başka bir boyut muhabbeti keserdim
hep zayıf olacak değil ya. sen öğret. o öğrenmeye çalışsın, kendini geliştirsin. olduğunuz yerde kalmayın yani
Genel kültür önemli ya nasıl muhabbet edecez yoksa
Sevgilin yabancı mı
Yok, Mersinli
Şaka mı yapıyon ya Ankara yı bilmiyor ha
Aynen
Vay be
Ya dayicim kiz asiri iyi ve cok temiz bir kalbe sahib, ama en buyuk sorunu cevresindeki akrabalari bunun beynini yikiyorlar bana karsi. Kiz seviyor beni ama akrabalari surekli kizi bana karsi kiskirtiyorlar sirf ben Nisan icin Şu an hazir degilim param yok dedigim icin
Biraz saf olabşlir zeka açısından
Aynen öyle, asiri saf. Ben kiza diyorum iste yaninda ben varim korkma kimseden. Ben birakmam seni diyorum. Tamam sen nasil istersen diyor onu eve birakiyorum akrabalari misafirlige geldimi kiz yine ayni tas ayni hamam
Uğraşamazsın bence boş ver ileride çocukların falan olduğunda bakamaz
Nasil Yani?
Çocuklara faydası olmaz zeki birini bul
Ya iste sevgilim normal bir mahallede buyumus hatta biraz fakir bir mahallede buyumus, babasi Esnaf amnesi ev hanimi. Ben kizlan yasadiklari sehrin carsisini bile GPS ile gezdim hani sen anla
Durum vahim sakın evlenmek gibi bir hata yapma bence
Birde ben yurtdisinda yasiyorum
Tqbi efenim
Seciciyim bu konuda zeki olmali
Hayır...
zayıf değilmiş ki direkt yokmuş
Iste yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?