Kitabın arasına koyabilirsiniz, kitap hediye etmiş olursunuz. Bitirince de mektubu bulur. Hatta önce kitabı bitirsin diye ufak bir şifreleme yapabilirsiniz. Daha eğlenceli olur, bulmaca gibi şifreler yazarsınız. Adım adım mektuba yaklaşır
Soran
+1 yıl
Çok iyi fikir bu, teşekkür ederim. Ama yakın oturuyoruz, birbirimizi görüyoruz ama sohbetimiz yok. Bunları bildikten sonra da fikirlerin aynı mı?
Değişmeli mi? Kardeş değilseniz, beraber büyümediyseniz herhangi bir sınırı ya da kuralı ihlal etmiyorsanız hayır?
Soran
+1 yıl
sevdiği kitap çeşitlerini bir arkadaştan öğrenebilirim ikisinin annesi çok yakın arkadaş. Bunu öğrenip çok seveceği bir kitap çeşidi alıp içine de kendi hislerimi düşüncelerimi hayallerimi döktürdüğüm bir mektup. Bir de o kitap okumadığı bir kitap olması lazım da onu kimse öğrenemez. Teşekkür ederim bunu tuttum ve büyük ihtimalle yapacağım. Başka önerilerde de bulun lütfen, çok iyi geldin gerçekten. Ciddi ilişki yaşamak ve evlenmek istediğim tek kız şu an.
Aklıma bu geldi soruyu görünce. Dediğim gibi ufak bir uğraşla zekice bir bulmaca da yazabilirsin içine. Sayılarla mı olur kelimelerle mi sana kalmış. Sen kitabı verirsin o seni bulur bence çok ince bir hareket olur. Allah yardımcın olsun umarım mutlu mesut olursunuz.
Soran
+1 yıl
yani mektup dışında bir de zekice bir bulmaca da ekle mi diyorsun? elden vermek mi peki nasıl ulaştırmak sence daha hoş olur? Amin inşallah, çok teşekkür ederim.
Soran
+1 yıl
yani elden ulaştırmak bulması için bulmaca gibi bir şey oluşturmak ile çok tezat oldu da. Nasıl ulaştırsam onu soruyorum aslında?
Kitabın içine küçük bir not yaz mesela. Gizemli, düşündürücü zeki hazırlanmış bir soru olsun. Bu sırada onu cevaba götürecek ipuçları da ekle. Ve elden verme ilk aklıma öyle geldi de en son seni bulsa daha güzel olur. Kitabı postayla ver ya da kapısına bırak. Aynı yerlerde bulunuyorsanız masasına vs koy. Yani seni kitabı verirken görmesin. Kitaptaki notların, ona bıraktığın işaretlerin sonunda da seni bulsun ya da mektuba gitsin. Bu kısım sana kalmış.
Soran
+1 yıl
kapıya bırakmada ailenden başkası bulup denk gelebilir okuyabilir, kendi adına posta en iyisi de evine mi iş adresine mi postalayayım sence? İş adresinde herhangi sorun olabilir mi, evinde başkası da açabilir posta bu ya ikisi arasında hangisi daha iyi sence?
Öyle kimsenin görmemesi gereken bir kitap olmasın zaten normal, sevdiğin bir kitap olsa yeterli. Notta şifreli olmalı ki çözmek için uğraşsın. Bence iş yerine göndermek daha mantıklı. Evini de biliyorum demek gibi olmasın o biraz ürkütebilir
Soran
+1 yıl
evini biliyorum çünkü tam karşı binada ve evinin kapısında da göz göze geldik. Ama işyeri bence daha mantıklı özel bir gönderiyi iş yerinde kimse açamaz postayı sahibine iletirler de işte psikolojik olarak kız kötü hissedebilir yanlış düşünürler mi işyerinde diye. Kitabı postalayınca sarılı olacak ya kim kitap olduğunu görsün farketsin. O da benim evimi biliyor.
Konuşmuşluğunuz varsa samimiyseniz biraz ev de olabilir. Ama genel olarak eve bir kargo geldiğinde herkes bakar, kimden öğrenmek ister. Korkutmaması için de bence iş yeri mantıklı. Tanışıyoruz birbirimizi biliyoruz derseniz direkt elden verin. Dolambaçlı yollara da gerek yok aslında. Zaten bir tanışıklık varsa yüz yüze de verebilirsiniz.
Soran
+1 yıl
tanışıklık simayen çokça var da konuşmuşluğumuz yok. bence de işyeri kargo için çok daha mantıklı da psikolojik olarak değişik hisseder mi sorusu var içimde. ama tabii seçenekler kargo ile eve mi işyerine mi ise işyerine. öyle mektup yazacağım ki döktüreceğim, bahsettiğin zekice işaretler bırakıp beni bulması da tam bana göre zeki biriyim kaliteli şekilde bunu yaparım.
Soran
+1 yıl
bir de şu var isimsiz ve belli bilgiler olmadan posta gönderilmiyor ki onu nasıl yapacağız?
Bilgilerinizi verirsiniz yazmamalarını rica edersiniz. Kabul etmezlerse iş yerine gider, içeri girmek üzere olan birinden rica edersiniz. Nezaket her kapıyı açar.
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim, inşallah.. Çok yardımcı oldun, senin söylediğin modüllerde ilerleyeceğim.
tanımadığım birinden mektup almak istemem diyorsun ama cevap olarak muhteşem olur yazdın.. bizim durum simayen tanıyor evlerimiz çok yakın ama karakter olarak tanımıyor bilmiyor.. bu durumda peki?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Çağ dışı. Bu dönemin sevgi anlayışının, sevmesinin ve düşünmesinin çok dışında. Yani kulağa gerçek gibi geliyor.
yani yaz mı diyorsun?
Evet.
peki nasıl ulaştırmak daha hoş olur sence?
Kitabın arasına koyabilirsiniz, kitap hediye etmiş olursunuz. Bitirince de mektubu bulur. Hatta önce kitabı bitirsin diye ufak bir şifreleme yapabilirsiniz. Daha eğlenceli olur, bulmaca gibi şifreler yazarsınız. Adım adım mektuba yaklaşır
Çok iyi fikir bu, teşekkür ederim. Ama yakın oturuyoruz, birbirimizi görüyoruz ama sohbetimiz yok. Bunları bildikten sonra da fikirlerin aynı mı?
Değişmeli mi? Kardeş değilseniz, beraber büyümediyseniz herhangi bir sınırı ya da kuralı ihlal etmiyorsanız hayır?
sevdiği kitap çeşitlerini bir arkadaştan öğrenebilirim ikisinin annesi çok yakın arkadaş. Bunu öğrenip çok seveceği bir kitap çeşidi alıp içine de kendi hislerimi düşüncelerimi hayallerimi döktürdüğüm bir mektup. Bir de o kitap okumadığı bir kitap olması lazım da onu kimse öğrenemez. Teşekkür ederim bunu tuttum ve büyük ihtimalle yapacağım. Başka önerilerde de bulun lütfen, çok iyi geldin gerçekten. Ciddi ilişki yaşamak ve evlenmek istediğim tek kız şu an.
Aklıma bu geldi soruyu görünce. Dediğim gibi ufak bir uğraşla zekice bir bulmaca da yazabilirsin içine. Sayılarla mı olur kelimelerle mi sana kalmış. Sen kitabı verirsin o seni bulur bence çok ince bir hareket olur. Allah yardımcın olsun umarım mutlu mesut olursunuz.
yani mektup dışında bir de zekice bir bulmaca da ekle mi diyorsun? elden vermek mi peki nasıl ulaştırmak sence daha hoş olur? Amin inşallah, çok teşekkür ederim.
yani elden ulaştırmak bulması için bulmaca gibi bir şey oluşturmak ile çok tezat oldu da. Nasıl ulaştırsam onu soruyorum aslında?
Kitabın içine küçük bir not yaz mesela. Gizemli, düşündürücü zeki hazırlanmış bir soru olsun. Bu sırada onu cevaba götürecek ipuçları da ekle. Ve elden verme ilk aklıma öyle geldi de en son seni bulsa daha güzel olur. Kitabı postayla ver ya da kapısına bırak. Aynı yerlerde bulunuyorsanız masasına vs koy. Yani seni kitabı verirken görmesin. Kitaptaki notların, ona bıraktığın işaretlerin sonunda da seni bulsun ya da mektuba gitsin. Bu kısım sana kalmış.
kapıya bırakmada ailenden başkası bulup denk gelebilir okuyabilir, kendi adına posta en iyisi de evine mi iş adresine mi postalayayım sence? İş adresinde herhangi sorun olabilir mi, evinde başkası da açabilir posta bu ya ikisi arasında hangisi daha iyi sence?
Öyle kimsenin görmemesi gereken bir kitap olmasın zaten normal, sevdiğin bir kitap olsa yeterli. Notta şifreli olmalı ki çözmek için uğraşsın. Bence iş yerine göndermek daha mantıklı. Evini de biliyorum demek gibi olmasın o biraz ürkütebilir
evini biliyorum çünkü tam karşı binada ve evinin kapısında da göz göze geldik. Ama işyeri bence daha mantıklı özel bir gönderiyi iş yerinde kimse açamaz postayı sahibine iletirler de işte psikolojik olarak kız kötü hissedebilir yanlış düşünürler mi işyerinde diye. Kitabı postalayınca sarılı olacak ya kim kitap olduğunu görsün farketsin. O da benim evimi biliyor.
Konuşmuşluğunuz varsa samimiyseniz biraz ev de olabilir. Ama genel olarak eve bir kargo geldiğinde herkes bakar, kimden öğrenmek ister. Korkutmaması için de bence iş yeri mantıklı. Tanışıyoruz birbirimizi biliyoruz derseniz direkt elden verin. Dolambaçlı yollara da gerek yok aslında. Zaten bir tanışıklık varsa yüz yüze de verebilirsiniz.
tanışıklık simayen çokça var da konuşmuşluğumuz yok. bence de işyeri kargo için çok daha mantıklı da psikolojik olarak değişik hisseder mi sorusu var içimde. ama tabii seçenekler kargo ile eve mi işyerine mi ise işyerine. öyle mektup yazacağım ki döktüreceğim, bahsettiğin zekice işaretler bırakıp beni bulması da tam bana göre zeki biriyim kaliteli şekilde bunu yaparım.
bir de şu var isimsiz ve belli bilgiler olmadan posta gönderilmiyor ki onu nasıl yapacağız?
Hayırlısı olsun, umarım güzel haberler alırsınız.
Bilgilerinizi verirsiniz yazmamalarını rica edersiniz. Kabul etmezlerse iş yerine gider, içeri girmek üzere olan birinden rica edersiniz. Nezaket her kapıyı açar.
Teşekkür ederim, inşallah.. Çok yardımcı oldun, senin söylediğin modüllerde ilerleyeceğim.
Rica ederim, hayırlısı olsun.
Bence mantıklı
Gerçekten mi? Ne açılardan mantıklı?
Kendini, duygularını ona yazman belli etmen.
Sonucun olumlu olma ihtimali ne kadar sence?
%90
heyecanlandırıyorsun beni gerçekten.. Peki sence nasıl ona ulaştırmam daha iyi olur empati yaparak birkaç şekil söyler misin lütfen..
Muhteşem olur
Gerçekten mi? Ne açılardan muhteşem olur?
Nahif bir düşünce mutlu eder insanı
Yaz mı diyorsun yani olumlu olur mu? Öyle döktürürüm ki bilsem en ufak şekilde olumlu olacağını..
Evet yaz güzel olur
peki yazarsam nasıl ulaştırayım sence? nasıl ulaştırmayacak daha güzel hoş olur?
Orasını bilemem artık
Fikirler ve lütfen bu hususta da? Empati yap mesela birisi sana böylesine mektup yazsa, ne şekilde ulaştırmasını isterdin? Birazcık düşünerek lütfen..
Öncelikle tanımadığım birinden mektup almak istemem tanıyorsamda bizzati kendi versin isterim
tanımadığım birinden mektup almak istemem diyorsun ama cevap olarak muhteşem olur yazdın.. bizim durum simayen tanıyor evlerimiz çok yakın ama karakter olarak tanımıyor bilmiyor.. bu durumda peki?
Hayır yazma o zaman
neden, hislerimi düşüncelerimi hayallerimi daha başka nasıl detaylı anlatabilirim ki?
Kızın yerine koy kendini komşun sana aniden mektup yolluyor hoş olmaz yani hem ilişkiside olabilir kızın
ilişkisi olmadığını biliyorum.. Peki yazmam hoş olmaz diyorsun madem, neler yapayım o zaman sence? Niyet çok ciddi ilişki ve evlilik..