Amatör olarak çizim yapıyorum ve ileride kendi mangalarımı yazmak istiyorum. Resmimin gideri var mıdır sizce?

Amatör olarak çizim yapıyorum ve ileride kendi mangalarımı yazmak istiyorum. Resmimin gideri var mıdır sizce?
Amatör olarak çizim yapıyorum ve ileride kendi mangalarımı yazmak istiyorum. Resmimin gideri var mıdır sizce?
Cevapla