Kitabı gökyüzü maviliğinde okumak mı daha keyiflidir gece karanlığında okumak mı?

Günün her aşamasında kitap okumayı tavsiye etmekle birlikte genelde sabah ve daha çok genelde gece kitap okumak bana daha çok keyif veriyor. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?

Kitabı gökyüzü maviliğinde okumak mı daha keyiflidir gece karanlığında okumak mı?

“ama görünen o ki, hayat insanı en çok olmak istediği yerlerden uzak tutmanın bir yolunu bu­luyor. “ Brittainy C. Cherry

Kitabı gökyüzü maviliğinde okumak mı daha keyiflidir gece karanlığında okumak mı?
Cevapla