Dostoyevski’nin eserlerini okurken anlamakta güçlük çeken tek ben miyim?

Bir cümleyi anlamak için defalarca okuyup düşünüyorum çok yavaş ilerliyorum bu normal mi

Dostoyevski’nin eserlerini okurken anlamakta güçlük çeken tek ben miyim?
Cevapla