Yks de güzel sıralama yapan arkadaşlarım yardımcı olabilir mi bir kaç sorum olacakta?

Hedefim psikoloji ancak gidipte 30,40 klara giremeyeceğimi biliyorum. En azindan 50,60 k o da olmadı 90,100 k yapmak istiyorum ea. yım. netlerim şöyle;

TÜRKÇE: 33,34 net geliyor ortalama hepsinde ( boş kalan hep dil bilgisi paragraf ful dogru)

TYT SOSYAL: 15 net genel olarak

MATEMATİK: bu benim hayatımda en sinirlerimi bozan sacimi basimi yoldurtan bir ders YAPAMIYORUM. TYT DE 6,7 NET AYT DE 8 NET FALAN ( limit turev integralim falan sifir hiç gormedim).

EDEBİYAT: 18,19 civari ancak çok rahat 21 lere cikabilecegimi dusunuyorum.

AYT TARİH: yapamıyorum video izlemeye sabrım yok. 3 net falan

AYT COĞRAFYA: ortalama 4,5 net

Şimdi ben neler yapmalıyım. Matematikte nasıl gitmeliyim? Kafayı yeme aşamalarına girdim. Günde ortalama kaç saat çalışmalıyım? Bu 3 ayda benim 50,60 klara girmem mümkün müdür sizce?

Yks de güzel sıralama yapan arkadaşlarım yardımcı olabilir mi bir kaç sorum olacakta?
Cevapla