Hedefim psikoloji ancak gidipte 30,40 klara giremeyeceğimi biliyorum. En azindan 50,60 k o da olmadı 90,100 k yapmak istiyorum ea. yım. netlerim şöyle;
TÜRKÇE: 33,34 net geliyor ortalama hepsinde ( boş kalan hep dil bilgisi paragraf ful dogru)
TYT SOSYAL: 15 net genel olarak
MATEMATİK: bu benim hayatımda en sinirlerimi bozan sacimi basimi yoldurtan bir ders YAPAMIYORUM. TYT DE 6,7 NET AYT DE 8 NET FALAN ( limit turev integralim falan sifir hiç gormedim).
EDEBİYAT: 18,19 civari ancak çok rahat 21 lere cikabilecegimi dusunuyorum.
AYT TARİH: yapamıyorum video izlemeye sabrım yok. 3 net falan
AYT COĞRAFYA: ortalama 4,5 net
Şimdi ben neler yapmalıyım. Matematikte nasıl gitmeliyim? Kafayı yeme aşamalarına girdim. Günde ortalama kaç saat çalışmalıyım? Bu 3 ayda benim 50,60 klara girmem mümkün müdür sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer