Arkadaşlar lütfen moral bozmadan yksde derece yapanlar ilgilenebilir mi?

Arkadaşlar öncelikle merhaba meslek lisesi çıkışlıyim temelin sifirdi ağustosun son günlerinde yksye çalışmaya başladım ilk denememi sınavda olmuştum 30 net ile yaklaşık 2 ayda tyt netlerimi dershaneye gitmeden YouTubeda program yaparak 60nete çıkardım sıkı tempoyla iki gün öncesinde yaptığım denemeyle. Bir aya kadar tyt konularimi bitiriyorum daha fenin çeyreğindeyim Türkçe keza yarısına gelmedim. şimdi 1 ya da 2 Aralık'ta aytye başlasam sıfır temel ile 50k ile 80k arası mümkünmü? Günde kaç saat çalışmalıyım? 2 aydır tytye günümün 12 saatini ayırıyorum? ARANİZDA BAŞARAN VARSA LÜTFEN YAZSİN MÜCADELE EDİYORUM AMA YORGUNUM İNSANLAR AYTYE ÇOKTAN BAŞLAMIŞ VE YETİŞMEZSİN DİYORLAR BEN YİNEDE BİRAKMİCAM BU TEMPOYU AA SİZCE MÜMKÜNMÜ?
Arkadaşlar lütfen moral bozmadan yksde derece yapanlar ilgilenebilir mi?
Cevapla