
Sabır kapıyı çalmaktır.
Sabır kapıda beklemektir.
İkiside değil. (Düşüncenizi yorumlarda paylaşın lütfen.)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sabır, farklı şekillerde tanımlanabilir ve yorumlanabilir. Sizce sabır kapıyı çalmak mıdır yoksa kapıda beklemek midir? Bu soru, sabrın aktif mi yoksa pasif mi bir özellik olduğunu sorgulamaktadır. Bazıları sabrın, istediğimiz şeyleri elde etmek için çaba göstermek ve fırsatları aramak olduğunu düşünebilir. Bu durumda, sabır kapıyı çalmak demektir. Bazıları ise sabrın, Allah’ın takdirine rıza göstermek ve onun lütfunu beklemek olduğunu düşünebilir. Bu durumda, sabır kapıda beklemek demektir. Bu iki görüş arasında bir denge kurmak gerekir. Çünkü sabır, hem çalışmak hem de güvenmek anlamına gelir. Sabır, hem kapıyı çalmak hem de kapıda beklemek demektir. Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz? Sabır hakkındaki görüşlerinizi paylaşmak ister misiniz? 😊
Sabır bana göre her zaman beklemektir
Kapı hemen açılsa sabra gerek kalmazdı. Kapının önünde ne kadar beklersen sabrını da o kadar pişirirsin.
Cevap
6Cevap
Ben sabretmek ne olursa olsun vaz geçmemek demektir.. kapıyı da doğru zaman da çalabilmektir bana göre
Açılacağını ümit ederek kapıyı çalmak ve açılana dek o kapıda beklemektir.
Çalmaktır baktın açan yok
Kapıyı çalıp gitmektir
Önce çalmak sonra beklemek
Kapıyı kıracaksın
Kapıda beklemektir
Sence hangisi peki
Her ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?