
Kiminle gidersiniz daha çok?
Tek Giderim
Biriyle Giderim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kiminle gidersiniz daha çok?
Gerçekten sinema sever birisi tek başına da gidebilir. Arkadaşla ya da başka birisiyle de gitmek tabii ki daha güzel biraz da kişiye göre değişmektedir bu durum.
Yanıma birini aramam. Hoşuma giden bir film varsa tek başıma da giderim. Bazen eşimde gelir, arkadaşlarımla denk gelirse onlarla da giderim. Farketmez bana.
Cevap
26Cevap
kimse olmadığı için sinemaya gitmiyorum.
Tek gittiğim de oluyor, arkadaşlarımla gittiğim de. Her şekilde keyif alabiliyorum ben.
Açıkçası sinema kültürüm, kalkalı uzun zaman oldu.. 😃
Eskiden eşimle sık sık giderdik, şimdiler de kızlarımın istediği, filmler olunca etkinlik olsun diye onları götürüyorum. Pek keyif aldığım, söylenemez.
Ben ve kız arkadaşım için arka sıraya 2 kişilik bilet alabilir miyim lütfen
Bugüne kadar 1 defa tek gittim. Filmi çok sevmeme rağmen keyif almadım. Sinemada amaç filmi izlemektir kabul ama yine de tek gitmek mantıklı değil
Tek gidebilirim ve keyif de alırım ama genelde arkadaşla gitmeyi tercih ederim.
Amaç film izlemekse (ki sinemalar asıl bu nedenle vardır) elbette tek başıma giderim. Bilet alırken görevliye derim ki "en arka sıralardan olması, sevişmeye değil film izlemeye geldim"
İlk defa tek gidecem dune filmine, bakalım nasıl olacak
Tek gidince sıkıldım. Yanımda aklıma gelenleri söyleyip rahatsız edeceğim biri lazım 😅
226 oy ve 46% tek giderim diyen var. Çok şaşırdım şu an.
Uzun zamandır gitmedim ama yanımda biri olmalı
Tek gittiğim de oldu ama ilk tercihim yalnız gitmemek tabi
Hiç tek gitmemiştim hep arkadaşlarım çağırdı gittim
Hiç tek gitmedim ve gitmem de galiba
Biriyle giderim..
Arkadaşlarımla ya da çocuklarımla giderim.
Uzun sure sinamaya gitmedim yorum yapamam
Tek başıma giderim evet
Sinemaya hiç gitmedim😔
Giderim nolcak
Tekte gittigim oldu biriylede
Yıllar oldu gitmeyeli. Özledim
Tek gezerim, tek yaşarım, tek ölürüm.
Tek giderim.
Dilimine göre değişir gideceğim kişi
Tek gitmek en keyifli her zaman.
Arkadaş ortamıyla da iyi olur
Arkadaşım ile gitmeyi severim.
Tek sevmem yanımda birinin olmasını isterim
Tek de giderim ama biri olursa daha iyi
Bazen tek giderim bazen biri ile
İki türlü de giderim
Tek gitmeyi sevmem
Giderim güzel oluyor
ikiside
Giderim arada
Tekk
Tek gitmem
Tek gittiğim de oldu
Giderim
Yalnız gitmeyi seviyorum ve öyle yapıyorum
Tek gitmem
Biriyle giderim
Tek Giderim
tek gitmeyi tercih etmiyorum genelde
Tek giderim.
Gidicek kimse yok
bir sefer gidebildim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?