Arkadaşlar edebiyatla ilgileniyorum şiir yazıyorum kitap yazdırmak için yeterli yeteneğim var mı diye şiirime bakar misiniz?

Sen hiç görmeden de beni,

Ben hep izledim seni

Neden sevmedinse beni

O sebeple sevdim seni

Gözlerinde bir tren gördüm

Toplandı mı valizin?

Demek gitmeye bu kadar hevesin

Rüyalarımda kal bu son dileğim

Hani yürümeyi bilmezdin

Seni o banuya koşarken gördüm

Hani sevmeyi bilmezdin

Seni ona bakarken gördüm

Bu acı tebessüm sahte

Bundan öte yüzümü örttüm

Simanın güzeliyse feyizlisi

Ben sınanırım yokluktan ebedi

Bağrımı delip attım yüreğimi

Sevip de sevilmemek ağır geldi

Suskun vedan göğsüme acı verdi

Öyle tutkunum işte seni gördüğümden beri

Haykırsam öfkemi ağlaya ağlaya

Biraz daha çirkinleşsem karşında

Beni böyle pis mi hatırlarsın

Yoksa her hatırayı siler mi bu veda?

Arkadaşlar edebiyatla ilgileniyorum şiir yazıyorum kitap yazdırmak için yeterli yeteneğim var mı diye şiirime bakar misiniz?
Cevapla