Bazen siz de bariz yazım hatası görünce "Bunu da yanlış yazmazsın ya !" Diyor musunuz?
Eylence
Beyendim
Bende geldimki
Vs. vs.
Eylence
Beyendim
Bende geldimki
Vs. vs.


Bu konu aslında çok önemli. Asimilasyonun yolu dilini unutturmaktan geçer. Dilimizi unutmanın yolu da önce dil bilgisi kurallarını unutturmakla başlar. Asimilasyonun taşları döşeniyor yollarımıza.
Bazılarını görünce aklıma şu geliyo:
https://www.youtube.com/embed/QsTcfZy45MMPS: Link o noktadan açılmazsa, 43. saniyeye ilerletip oradan itibaren izleyiniz ^^
Hahahha. Aynen 😁
Beni hişbir yazım hattası deldirtmiyor ben ihsanları oldurdukları kader seviyorum
Gözlerim kanadı okurken.
Göz hiş kanarmı tartarpars gözün inancı olur mu hiş
Ya böyle yazacağım diye o kadar uğraşa değer mi? Kendine yapma bunu. Hahahaha 😂
Değer miydi bu kadar acı, elem ve kedere? Söyle bana, çılgın çocuk! Değer miydi ha?
Değer miydi?
Değerdi, ama değmedi.
Olur muydu?
Olurdu, ama olmadı.
Olduramayanlar (gülüşmeler)
Alkışlar, náralar, tebrikler.
Beni delirtmiyor
Cevap
3Cevap
Ben dikkat etmiyorum karşımda ki kişinin hatalarına eğer anlayabiliyorsam yazdığını sorun değil ama kendim dikkat ederim yazarken
Kosbesif kompulsit hastalığı nasıl geçer?
biri de burada obsesyonum tavan yaptı yemin ederim
Hahahah bu nedir ya? Doğrusunu unutturur.
İnternet üzerindeki hatalara takilmam ama markette veya herhangi bi yerde yazım hatası bı sözelci için çıldırma nedeni
Hele mailde. Adam direktör, imla bilmiyor. Gel de saygı duy.
Bende yapıyorum bazen… göze çok çarpmadıkca dikkat ediyorum
Hepimiz etmeliyiz.
Fotoğraf çekinmek diye bir kalıp vardı. Millet ısrarla fotoğraf çekilmek diye diye bozdu. Şimdi doğrusunu kullanan yok.
TDK değilim ama bazıları cidden sinirimi bozuyor. Eylence ve vidyo yazmaları özellikle delirtiyor. Bir de bazı kişiler en ufak hataya takılıyor onlara da sinir oluyorum kasmayın bu kadar.
Hemde nasıl. Bazen klavye hatası olurken çoğu zaman kişinin kendi yazımı oluyor.
Takılmıyorum öyle şeylere ama kendim yazarken dikkat etmeye çalışıyorum
Türkçe kıymetli bir dil. Dikkat etmemiz lazım.
Elbette dikkat etmek gerekiyor ama karşındaki insanda yeterli donanım yoksa da elden bir şey gelmiyor..
Yine de etmeli, uyarmalı vs. vs.
Yog telirtviyor🤷♀️😅
Okurken bile sinir olanlar 😂
Ben kasıtlı olarak yapıldığını düşünüyorum.
Soruyu beyendim bu soru herkezze ders olsun
Evet bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?