Kitaplarınızı okuduktan sonra paylaşır mısınız ya da bağışlar mısınız yoksa saklar mısınız?

Kitap dağıtmaya veya paylaşmaya sıcak bakıyor musunuz? Yoksa hatıra deyip saklıyor musunuz? Ben dağıtmayı tercih ediyorum sonuçta herkes okusun okumayan kalmasın. Kültürlü olmak okumak güzel sonuçta. Boş vakitlerimizde kitaplar olmasa o boş vakitleri daha faydalı başka neyle doldurabilirdik ki. Ben yazı yazmayı ayrı kitap okumayı ayrı şarkı söylemeyi, müzik dinlemeyi apayrı seviyorum. Sanat kültür iyi ki var.
Kitaplarınızı okuduktan sonra paylaşır mısınız ya da bağışlar mısınız yoksa saklar mısınız?
Cevapla