Genelde karakalem çalışırken yumuşatmayı tercih ederdim, ancak son birkaç çalışmamda, yumuşatmayı es geçerek biraz daha dokulu çalışmayı deniyorum. Son çizimlerimden bir örneği paylaşıyorum burada. 25x35 cm boyutlarında 2H-B ton skalasında…
Görüş ve beğenilerinize sunarım.
Karakalem çalışmasında biraz değişikliğe gittim, nasıl olmuş?
İyi ama çok daha iyi olabilir. şurası hatalı burası hatalı demeyeceğim çünkü çizimde berbatım. Elbette ki gözüme takılan bir kaç ayrıntı var. Sizin onların bilincinde olduğunuzu bilirek bunlari kendime saklayacağım. Elinize sağlık
Aslında 2H-H-HB ve B kullandım, 4 ton... ama fotoğrafın kontrastını falan yükselttim biraz, o yüzden koyulaştı görüntü, kısacası 8B gibi görünen kısım aslında B, 4B görünen de 2H