Gözlemci biriyim ama böyle olmanın artıları neler?

Sevmiyorum böyle olmayı ama kabullendim artık ben buyum

Çocukluktan beri ortamların en sessiziyimdir insan içinde sevgimi vs göstermeyi sevmem oturur bir köşeye insanların eğlencelerini izlerim

Kişiliklerini ve davranışlarını

Biri benimle kavga etmek istese boş boş yüzüne bakarım uğraşmaya değmez diye

Dışarıda gezerken bir taşın altında olan şeyleri bile dikkate alırım herkes geçip giderken

Sevgilim var ve beni böyle seviyor
Ama bazen ortamın göz bebeği olan kızlar gibi keşke bende olsaydım diyorum o neşeli ve popüler kişilikleri

Benim bildiğim artılarım insanların düşüncelerini ve isteklerini ilk görüşte anlayabilmem bir de özel günlerde herkese her zaman en uygun ve beğendikleri hediyeleri alabilmem

Çünkü küçük ayrıntıları asla unutmam
Güncellemeler
+1 yıl
Yemek masasında herkes konuşurken ben yemeğimi yer kalkarım bir kelime etmeden arabada uzun yolculukta sevgilim konuşur durur ben sadece dinler dışarıyı izlerim
Gözlemci biriyim ama böyle olmanın artıları neler?
Cevapla