Kuzenim devlet senfoni orkestrasında baş kemancı. Bir kuzenim şarkıcı özgün ile engelli masumcuklar için ortak sanat okulu var. Bir diğer ablam müzik öğretmeni vs 😊
Yok yaaa benim sanatsever bir ailem yok, zannımca bu yüzden böyle duygusuzlar, sadece bir ben seviyorum edebiyatı lakin ben de sanatkar bir kişilik değilim, tekne kazıntımız geldi şimdi aklıma , o resimle haşir neşir oluyor, yeteneği var da , pek geliştireceğini düşünmüyorum açıkçası, aşçılık da okuyor lakin komik geliyor bana onun aşçılık okuması, latife yaptım, bir gün bize yemek yaparsın dedim, tabii bu dediğime ben de inanmıyorum.
Rahmetli bbannem harika şiirler yazardı ve harika şiir okurdu annem konservatuar mezunu rahmetli babam da bir sürü enstrümanı gayet başarılı bir şekilde çalardı
Ben şarkı dinlemeyi çok seviyorum. genelde zaten sanata da çok ilgim var. özellikle de film dizi izlemek bana çok iyi geliyor.. ama resime yeteneğim yok maalesef bu yüzde de sıkılıyorum resim konularından. ama sinema çok severim mesela 🌿