Ben fotoğraf çekmeyi çok seven biriyim. Ne zaman neyle karşılaşacağın bilinmez. Bir defa Samsun'da çoban yıldızının hilale en yakın pozisyona geldiği vakte denk gelmiştim. Harika bir görüntüydü. Ama fotoğraf makinam yanımda yoktu. Cep telefonuyla da o güzellik seçilecek kalitede çekim yapamadım. O yüzden artık hayıflanmaktansa fotoğraf makinam ve tripodumu sürekli arabamda bulunduruyorum. Yeter ki güzel bir görüntü yakalayayım. Bakın size birkaç örnek:Şereflikoçhisar civarında Tuzgölü üzerinde güneşin batışı. Arabada hareket halinde çekmiştim bunuAfyon Köroğlu belinden geçerken yeni beliren hilalin görüntüsü. Bunu çekmek çok zor olmuştuToroslar'da Gülek boğazını geçtikten sonra bir görüntü. Yine arabada hareket halindeyken çekmiştimAksaray ile Konya arasında yakaladığım kış günü, karlı tepelerin arkasında süper dolunay görüntüsü.Bu da Haydarpaşa garındaki rayların sökülüp atıl durumdaki banliyö trenlerinin kaldırılmasından 1-2 hafta öncesiydi.
Sizlerin de var mı böyle zevkleri?
Fotoğraf çekmek, resim çizmek ya da müzik gibi sanatlarla uğraşmak gibi bir zevkiniz var mı?
Resim çekme konusunda pek iyi değilim. Sizin çektikleriniz çok güzelmiş 😳👍 resim çizmeyi severim, eskiden piyano çalmak isterdim ama artık istemiyorum 😂