Fotoğraf çekmek, resim çizmek ya da müzik gibi sanatlarla uğraşmak gibi bir zevkiniz var mı?

Ben fotoğraf çekmeyi çok seven biriyim. Ne zaman neyle karşılaşacağın bilinmez. Bir defa Samsun'da çoban yıldızının hilale en yakın pozisyona geldiği vakte denk gelmiştim. Harika bir görüntüydü. Ama fotoğraf makinam yanımda yoktu. Cep telefonuyla da o güzellik seçilecek kalitede çekim yapamadım. O yüzden artık hayıflanmaktansa fotoğraf makinam ve tripodumu sürekli arabamda bulunduruyorum. Yeter ki güzel bir görüntü yakalayayım.
Bakın size birkaç örnek:
Fotoğraf çekmek, resim çizmek ya da müzik gibi sanatlarla uğraşmak gibi bir zevkiniz var mı?
Şereflikoçhisar civarında Tuzgölü üzerinde güneşin batışı. Arabada hareket halinde çekmiştim bunu
Fotoğraf çekmek, resim çizmek ya da müzik gibi sanatlarla uğraşmak gibi bir zevkiniz var mı?
Afyon Köroğlu belinden geçerken yeni beliren hilalin görüntüsü. Bunu çekmek çok zor olmuştu
Fotoğraf çekmek, resim çizmek ya da müzik gibi sanatlarla uğraşmak gibi bir zevkiniz var mı?
Toroslar'da Gülek boğazını geçtikten sonra bir görüntü. Yine arabada hareket halindeyken çekmiştim
Fotoğraf çekmek, resim çizmek ya da müzik gibi sanatlarla uğraşmak gibi bir zevkiniz var mı?
Aksaray ile Konya arasında yakaladığım kış günü, karlı tepelerin arkasında süper dolunay görüntüsü.
Fotoğraf çekmek, resim çizmek ya da müzik gibi sanatlarla uğraşmak gibi bir zevkiniz var mı?
Bu da Haydarpaşa garındaki rayların sökülüp atıl durumdaki banliyö trenlerinin kaldırılmasından 1-2 hafta öncesiydi.

Sizlerin de var mı böyle zevkleri?
Fotoğraf çekmek, resim çizmek ya da müzik gibi sanatlarla uğraşmak gibi bir zevkiniz var mı?
Cevapla