" Kimseye güvenme.. Kendine bile..
Gerçeği arama..
Gerçek seni bulacak.."

" Kimseye güvenme.. Kendine bile..
Gerçeği arama..
Gerçek seni bulacak.."

Gerilim sevmem ancak psikoloji üzerine okumayı severim..
Hayatımda ilk okuduğum kitabın yazarıdır, severiz kendilerini..
Mersi 54srp..
Evet, wulf dorn kitaplarına da ayrı aşığım.
Cevap
7Cevap
Evet bende çok severim. zaten genellikle dram ve psikolojik gerilim kitapları okuyorum.
Bilim kurgu ve polisiyeye sardım bu ara ama son okuduğum kitapta gerilim de fazlasıyla vardı bence...
Evet en sevdiklerim arasındadır ve elindeki kitabı da okudum.. Keyifli geceler baby..
Psikoloji türünde kitaplar okumayı çok severim, ilgi duyduğum bir alandır psikoloji.
Okusaydım en sevdiğim tür olacağından emin olduğum bir tür ever
En çok tercih ettiklerim kişisel gelişim ve psikoloji 👍🏻
Şu sıralar elimde "şizofren" adlı kitap var vakit buldukça onu okuyorum.
Şu sıra roman okuyorum ama psikoloji kitaplari severim
Genelde kisisel gelisim okurm
Psikoloji olabilir ama gerilim sevmem
Daha önce hiç o tür bir kitap okumadım.
Ya yok ilerledikçe rolleşiyor.
Bir ara okuyordum.
tess gerritsen agatha christie turk olarak da ahmet umit
Evet okurum
Evet severim
Hayır
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar