Sizin de gezdiğiniz müzelerden bir şeyler satın alma gibi bir alışkanlığınız var mı?

Vaktinde Anıtkabir'den bir tane Atatürklü anahtarlık ve gümüş bir kolye almıştım. Yine onda da Atatürk''ün yüzüyle imzası vardı. Sivas' ta kongre binasında yine yüzü olan ve altında imzası olan bir rozet almıştım. Neredeyse içinde Atatürk olan her şeyi satın alasım geliyor. Bir tane daha Atatürklü kolyem var. Saatim de var. Şimdi tablo alasım geliyor. İnstagramda devamlı karşıma çıkıyor ve çok heves ediyorum. Bakalım, onu ne zaman alacağım?

Sizin de gezdiğiniz müzelerden bir şeyler satın alma gibi bir alışkanlığınız var mı?
Cevapla