En sevdiğim şeyi yapmak istemiyorum. Nasıl atlatırım bunu?

5 yıldır keman caliyorum uzaktan öğrendim normalde kursa gidiyordum araya korona girdi sonra da İstanbul'dan edirneye taşındık bir yildan kisa bir sure yüzyüze eğitim aldım ama ona rağmen cok severek kendimi geliştirdim ve şimdi kemana iki ay önce baslayanlar cok gelişiyor yüzyüze egitimle, artik yapmak istemiyorum hocami ozledim bıktım gözlerim doluyor arada gun icerisinde moralim cok bozuk birakmak hic istemiyorum ama canım calmak da istemiyor iki gun çalmasam bile geriliyorum beni hayata bağlayan sevdiğim tek şeyi kaybetmiş gibi hissediyorum. Hiç bu tarz bir durum yasadiniz mi, nasil atlattiniz?

En sevdiğim şeyi yapmak istemiyorum. Nasıl atlatırım bunu?
Cevapla