En son ne zaman tiyatro oyununa gittiniz?
Hangi oyundu tavsiye eder misiniz?

En son ne zaman tiyatro oyununa gittiniz?
Hangi oyundu tavsiye eder misiniz?

Vişne bahçesi, 2 hafta oldu, bazıları yeşilçam oyunculuğu, bazıları okul tiyatro gösterisindeymiş gibiydi. Genel olarak izleyiciyi çekmedi, duyguyu yansıtmayınca da böyle soyut bir konu karşı tarafa çok geçmedi. Demek ki bu yüzden ucuz demiştim kendime de sonrasında :)
2 hafta önce pazar günü gittim daha. Başrollerinde Selçuk Yöntem ve Tansu Biçer vardı. Oyunun adı Amedus. Oyunculuklar muazzam başarılıydı. İlk perde biraz sıkıcı, konuyu idrak etmekle geçiyor. Ama ikinci perde de bir o kadar akıcı ve bütünleştirici. Tavsiye ederim kesinlikle.
Cevap
33Cevap
en son bir kaç yıl önce gitmiştim ben
Maalesef uzun zaman önceydi. Aslında çok severim tiyatroyu ama nedense bir türlü çoğaltamıyorum bu etkinliğimi.
80 günde devri alem baya oldu kesinlikle tavsiye ederim ama festivale özeldi sanırım nerelerde var bilmiyorum
Profesyonel, Cadı Kazanı ve Küheylan. Çok güzel tiyatro oyunlarıdır. En son Carmen Bale gösterisine gittim.
1 ay olmadı henüz, Erkek Aklı:Oksimoron tiyatrosuna gittim. Emre Karayel'in tek kişilik interaktif bir tiyatro oyunuydu. Fazlasıyla keyif aldım.
Tiyatro pek sevmem ama Pandemi'den bir sene sonra, 2021 bahar ayı mı sonbahar mı neydi, çimen show'a gitmiştik.
Küçükken okuldakiler hariç hiç gitmedim basit geliyor onca hoolywood filminden sonra çok saçma geliyor tiyatrolar
Özel bir resepsiyonda BKM ekibini izledim.
Dün.
O kadar uzun zaman oldu ki hiç hatırlamıyorum
En son 7 yıl önce gitmiştim
Hiç gitmedim ama çok gitmek isterim
Dün gece, rüyamda
Lisedeydim sanırım, bir 9-10 sene oluyor.
Bir kaç ay önce gitmiştim.
2 yıl önce filan
Bir ay Filan oldu.
İlkokul 1. sınıf 😎
2 ay oluyor baba sahne de taxim e gitmistim
kürk mantolu Madonna ya gittim 2019 du
4 sene önce gitmiştim
Çook uzun yıllar oldu. Nejat Uygur’a gitmiştim.
En son ilkokul da gitmiştim
Hayatımda hiç gitmedim
Geçen sene gitmiştim. Baya olmuş beee 🥺
1,5 yıl oldu
4 tlye oyuna gidiyordum yaa😏
Sanırım en son çocukluğumda gittim.
İki yıl kadar önce gitmiştim ve beğenmemiştim..
5 6 sene önce falandı
İlkokul da
12 sene önce
bir sene oluyor
Dün akşam
küçükken
Hiç gitmedim
Yıllar olmuştur.
Hiç gitmedim
orta okulda
Lisede gitmiştim
Gitmedim
Çocukken gitmiştim en son
Hiç gitmedim
ilkokulda
11 yıl önce.
Geçen yıl
2 ay önce
Iki hafta once
Çok oldu ya..
Çok uzun zaman oldu
3 yılı geçti
pandemi öncesi
Hiç gitmedim
1,5 sene oldu
Ben hiç gitmedim
İlk okulda
1938de
6 ay oldu
Geçen ay
Hiç gitmedim
Bir sene olmuştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?