Sizce Hangisi?
Enstrüman çalabilmek
Şarkı söyleyebilmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce Hangisi?
Açıkçası enstrüman çalmak benim için birazcık zor olurdu Bu yüzden şarkı söylemeyi tercih edebilirdim ama günümüzdeki şarkıcılar ya da gerçekten bestekarlar olduğunu eskisi kadar kaldığını düşünmüyorum en azından bu kadar kaliteli olmak isterdim.
Cevap
25Cevap
Enstrüman çalabilmek bence
Kanka populerlik için şarkı söyleyebilmek. Çılgınlar gibi enstürman çalsan da hakkını vermiyor insanlar. Çok ufak bir kesim senin farkına varıyor. Ama şarkı söyleyince tapıyorlar. İluzyon gibi bir şey anasını satim.
Enstrüman çabalarsan çalarsın aslında fakat çalışsan bile güzel şarkı söylemezsin o yüzden şarkı söyleyebilmek.
Tabi ki de şarkı söylemek. Enstrümanı sonradan da öğrenirsin ama sesin güzel değilse şarkı asla soylemezsin
İkincisi Allah vergisi bende mevcut ama ilkine de hevesim var ama üşeniyorum 😏
İkisi
Sadece 1 ise Şarkı söyleyebilmek aslında kararsız kaldım.
Sesini her yere götürebilirsin, o yüzden şarkı söylemek bence 😊
Ben bağlama çalıyorum ama beğenmiyorum. Keşke daha iyi olabilsem.
Enstrüman çalmak para kazandırmıyor ama şarkıcı olmak her türlü şöhreti sunuyor
Şarkı söylemeyi de severim ama özellikle enstrüman çalmayı severim. En çok da saz çalmayı isterim.
Hep bi müzik aleti çalmak istedim. Saz, gitar vb
enstrüman çalmak.. arada söyleyebilmekte isterdim
Çok iyi enstrüman çalmak isterdim
ikisinide denemişligim var :D
Şarkı söyleyebilmek
Şarkı söylemek
Şarkı çünkü enstrüman öğrenilir
Ikisinin de olmasi gerekir
Şarkı söyleyebilmek
Enstürman çalabilmek isterdim.
her iksiinisde yapıyorum
şarkı söylemek isterdim
Şarkı söyleyebilmek tercihim olurdu
Şarkı söyliye bilmek
Enstrüman çalabilmek
Şarkı söylemek
Daha karizma bence
İyi şarkı söyleyebilmek
Çok dans edebilmek
Şarkı söyleyebilmek
Calabilmek tabiki de
Sesime güvenmiyorum 😂😂
Şarki söylemek 👍
Şarkı 🎶
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?