
Sizce hangisi faydalıdır?
Sinema
Tiyatro
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sizce hangisi faydalıdır?
İkisi de çok önemli elbette ama tiyatro ayrı bir kültür. Birçok konuda artısı var insana. Pek fazla ilgilisi yok maalesef.
Katiliyorum efenim bilgili insanin düşünceside bole oluyor dogal olarak, saygilarimi sunuyorum.
2 saat aksam yemegi molasindaydiniz sanirim :D
Peki bu 1 saatde ne yapmistiniz :D
Evet bu gecerli bi sebepti tsk ederim :D
tiyatroya hiç gitmedim gitmem de sanırım , ama sinemaya gitmek candır
Tiyatroyada gitmen umudu ile diyelim.
gitmem ki istemiyorum çünkü bu bir tercih
Tamam onu anladik ilerde tercihler degiesebilir, gidersen bir gün oraninda havasini görmüş olursun.
hmm bilemem nasip
Cevap icin tskler efenim saygilar.
ricalar bilmukabele
Cevap
2Cevap
faydası kişiye göre değişir ben sinema daha çok seviyorum
tiyatroları sevmiyorum filmleride bi yolunu bulup internetten izliyorum veya indiriyorum
hahahaha seviom ben bu kizin yorumlarini ya :D
Tiyatroya hiç gitmedim ama tiyatro demek istiyorum.
Çünkü duyguları daha etkili bir şekilde karşı tarafa geçirdiğini düşünüyorum.
Bence ikiside güzel. Tabi tiyatro daha farklı ve insana biraz katkısı olabilir ama iki şekilde de sosyallesmis oluyoruz.
İkisi de faydalıdır
düğün müzikleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar