
Ben şahsen Hindistanı çok sevmiyorum. Başka nasıl söylenirse nefret ediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Ben şahsen Hindistanı çok sevmiyorum. Başka nasıl söylenirse nefret ediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Çok güçlü bir inancın olduğu yer kültür konusundada ilgimi çekiyor yaşamları düşünceleri farklı bir atmosferi var derin bir felsefenin olduğu arayışın olunabileceğı yer olabilir
Cevap
12Cevap
Şarkılarını severim sadece
Çok renkli bir kültür olduğunu düşünüyorum. Hem eğlenceli hem de farklı detayları var. Denk geldikçe takip ederim.
Pek bana göre değil, göze hitap etmiyor insanın göz zevki de önemli...
Sorsan onlar ne der acaba :D
Mide bulandirici kültürleri inanislari ve tipleri var. Erkeği kadını çok cirkinler
Sevmiyorum hiç bir şekilde tek olumlu yanları yoga ve meditasyon onun dışında olumlu bir şey görmüyorum
Hijyenik olmayan kültürleri sevmiyorum
Sadece onunla sınırlı değil. Evlerinde klozet sistemi yok, sokaklara yapıyorlar her yer leş gibi kokuyor
giyimleri falan hoşuma gidiyor benim
Filmleri ve şarkıları güzel sadece.
Hintle alakalı tek sevdigim köri
Her şeyi saçma
Aşırı pisler🤢
İğrenç ve saçma
Hic wlsevmem
Hic sevmem copp
Kore kültürünü seviyorum
Hint kültürü tuhaf az kalsın küfür ediyodum
🤣🤣🤣 dizileri ayrı bı baş ağrısı
Haha 😂😆 ya bunu yapan kız Angelina Jolie den daha ünlü oldu be aq ama küfür edicem kusura bakma kendimi tutamadım
Gerçekten hiç tarif edemem hintlileri nasıl da yemek yapıyolar ay midem bulandı 😖🤢
Sevmem kokuyorlar
Sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?